Hastighed svinger fra site til site???!?!?~
Fra : Andrew

Dato : 25-09-01 17:19

Hejsa

Jeg har Webspeed fra TDC med downstream på 256 kbit

Det kører udemærket (ikke overvældende godt) men jeg forstår ikke hvorfor
det på nogle bestemte sider går EKSTREMT langsomt!!!

Jeg downloader normalt med ca. 25 kb/sek hvis det funger perf.
Men f. eks. tv2.dk og tv.tv2.dk og dr.dk og nogle enkelte andre, der går det
SÅ langsomt!!!

Hvordan kan det være?!?!

Kender i en side hvor man kan teste sin forbindelse? (gerne TDC's testserver
som jeg ikke kan huske adressen til)

Mvh And

--
---
"Even though I walk through the valley

Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 25-09-01 18:17

Prøv denne side http://www.pcpitstop.com/
MVH henrik:)

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb0ae59$0$80709$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 25-09-01 18:21

Mit stofanet kører med ca. 90 kb/sec, men prøv denne side

Fra : *Xray

Dato : 25-09-01 18:41

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg downloader normalt med ca. 25 kb/sek hvis det funger perf.
> Men f. eks. tv2.dk og tv.tv2.dk og dr.dk og nogle enkelte andre, der går det
> SÅ langsomt!!!
>
> Hvordan kan det være?!?!

Der er vel belastning på serveren.

> Kender i en side hvor man kan teste sin forbindelse? (gerne TDC's testserver
> som jeg ikke kan huske adressen til)

Prøv at bruge 2 sekunder på Opasia.dk så ville du finde:

<http://kundeservice.opasia.dk/netexpress/hastighedsproblem/net_hastighed.html>

*Xray

Fra : Preben Høst Frederik~

Dato : 25-09-01 20:34

Davs

Hvis du kører med Norton Antivirus, så kan den være skyld i det. Prøv at
disable den.

PcDoc

Fra : Andrew

Dato : 25-09-01 22:39

> Davs
>
> Hvis du kører med Norton Antivirus, så kan den være skyld i det. Prøv at
> disable den.

PC DOC!!!
DU ER EN GUD!

Tak det løste ALLE mine problemer!
Mit internet kører 100% nu!

Ufatteligt at det program kan være skyld i at hastigheden bliver nedsat SÅ
meget!!!!
TAk!!!!

And

Fra : Steen Andersen

Dato : 25-09-01 23:44

Flg. er snuppet fra en anden gruppe. Du behøver altså ikke at køre helt uden
virusbeskyttelse. Du kan bare som nedenstående, og så har du slået
scanningen af Java-scripts fra.
Dette har udbedret et problem som dit i flere tilfælde.

-Steen

"InkognIto" <no@mail.dk> wrote in message
> kik evt på symantec's hj.side. Det skyldes at der er problemer med
NAV's

Fra : Andrew

Dato : 26-09-01 13:36

TUSIND TAK

Jeg elsker nyhedsgrupper!!!

De er virkelig fantastiske, der gik ikke særlig lang tid fra probelemet
startede til det blev løst pga. NG'er!!!

MVH
AND

--
---