CyberCity ikke ADSL i Ringsted ???
Fra : Henrik Høgh

Dato : 25-09-01 03:20

Hej Gruppe.

Kan nogen her hjælpe mig.

I midten af August bestilte jeg ADSL hos CC, og de lovede 6 til 8 ugers
leveringstid. I dag ( 24/9.) modtog jeg udstyret, og besked om at en TDC
tekniker ville sætte den op den 25/10-2001.
Forespurgt hos CC, siger de at centralen slet ikke er klar,citat," vi har
ikke noget udstyr på centralen før d. 25", citat slut.
Det vil sige, at der ikke er nogen i Ringsted 57 61 xx xx der har ADSL ??

Kan det virkelig passe.

--
Venlig hilsen

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-01 04:14

Tue, 25 Sep 2001 04:20:22 +0200, skrev "Henrik Høgh"
<henrik@hogh.net>:

>I midten af August bestilte jeg ADSL hos CC,

Indlæg om adsl bedes postet i news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Om der er nogen, der har CC adsl i Ringsted ved jeg ikke, men jeg
kan da ikke se, at der er det store problem udover, du
naturligvis kommer til at vente ca. ti uger udover de oprindelige
lovede seks - otte uger.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 25-09-01 08:50

"Henrik Høgh" <henrik@hogh.net> wrote in message
> Hej Gruppe.
>
> Kan nogen her hjælpe mig.
>

> Det vil sige, at der ikke er nogen i Ringsted 57 61 xx xx der har ADSL ??
>
> Kan det virkelig passe.

Nej, det må være en fejl. Der er adskillige kunder der har et tlf-nr der
starter således.

> --
> Venlig hilsen
>
> Henrik

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 25-09-01 09:03

In article <9opd11$2r23$1@news.cybercity.dk>, Simon H. Pedersen wrote:

> Nej, det må være en fejl. Der er adskillige kunder der har et tlf-nr der
> starter således.

Og DSLAMen burde vel hedde eth0-0.ds1-rg.ip.cybercity.dk, og den pinger
fint (det gør ds2-rg også), men det kan jo være der mangler nogle rå
kobber trunks, dslam 3 eller lignende. Det er svært at sige når man:
1. Ikke har adgang til CCs systemer
2. Ikke aner hvilken DSLAM personen sidder på.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Reality does not exist -- yet.

Fra : Henrik Høgh

Dato : 25-09-01 23:27

Kære allesammen.

Undskyld, jeg ikke så den korrekte NG
Undskyld, jeg ikke aner hvad DSLAM, eth0-0.ds1-rg, eller alt det andet slang
er.

Jeg har fået en reaktion fra CC, der fortæller at den pågældende medarbejder
havde misforstået et eller andet. Ringsted central er ok, og i øvrigt kom
der en tekniker idag og forbandt hele herligheden. Der var givet mig en
forkert dato i brevet.

Tak for jeres reaktioner.

--
Venlig hilsen