Tilde lugter underligt ??
Fra : Fie & Christian

Dato : 10-12-00 17:46

Hej allesammen :)

Så er det min tur til at skrive, det plejer ellers at være Fie som er
skribenten her hos os, men lad os se hvordan det går :)

Tilde lugter lidt fra enden, når vi sidder foran f.eks computeren og hun
kommer gående forbi for at lægge sig oven på forstærkeren (der er nemmerli
dejlig varmt) har hun en besynderlig lugt fra enden. Ikke som når hun går på
bakken.. men lidt der henaf.

Er der nogen den har den mindste ide om hvorfor hun gør det? Tulle gør det
ikke, så vi forstår det ikke helt.

Håber nogen kender svaret, ellers bliver det dyrelægen, samtidigt med at de
skal neutraliseres begge 2.

Mvh

Christian ( Fie´s bedre halvdel..shsss ikke fortælle fie at jeg har skrevet
det.)

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 10-12-00 22:00

Hej Christian

Nu er du vel sikker på, at hun ikke bare fiser ? Man forbinder jo som regel
ikke de fine små missepiger med prutter, men de kan faktisk lumre nogen
gevaldige nogen af til tider
Hvis der også er noget vådtelse fra hende, der lugter grimt, så er det nok
en god ide at besøge dyrlægen. Det kan f. eks. være livmoderbetændelse.
Ole Palmhøj
Dark Moon Abyssiniere
http://home.worldonline.dk/~darkmoon

Fra : Fie & Christian

Dato : 10-12-00 22:15

Hej Ole

Du har helt ret i at de kan få folk til at forlade stuen engang imellem, men
jeg nu ret sikker på at det ikke lige er der problemet ligger, for det er
faktisk hele tiden at det ikke lugter særlig godt. Men som skrevet det er
noget som dyrelægen får lov til at kikke på :)

Mvh
Christian

Fra : N/A

Dato : 11-12-00 14:19

Fra : Fie & Christian

Dato : 11-12-00 14:19

Snip

> Det samme sker herhjemme, i onsdags var vi ved dyrelægen med Salem til
hans
> årlige vaccination og der blev han selvfølgelig undersøgt. Dyrelægen følte
> på hans analkirtler og ligepludselig kom den der skarpe lugt frem, og det
> fik vi af vide at det var fra hans analkirtler. Dyrelægen sagde også at
> stinkdyr har dem men i en meget værrere udgave

Hej Lisa

Kan man gøre noget ved det ??? Nu skal de jo under fuld narkose alligevel i
forbindelse med at de skal neutraliceres.

mvh
Chr

Fra : Lisa K

Dato : 12-12-00 10:04

"> Hej Lisa

> Kan man gøre noget ved det ??? Nu skal de jo under fuld narkose alligevel
> forbindelse med at de skal neutraliceres.

Hej Christian.

Næ.... det tror jeg ikke at man kan eller skal. Men spørg dyrelægen, vores
gav ikke udtryk for at det var noget som vi skulle overveje at få ordnet på
Salem.
Men nu sker det ikke så tit herhjemme så vi kan leve med det.

Kh Lisa.

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-12-00 00:01

>Kan man gøre noget ved det ??? Nu skal de jo under fuld narkose
alligevel i
>forbindelse med at de skal neutraliceres.

Hej Christian

Det er ulovligt i Danmark at fjerne analkirtler, med mindre, at der er
en veterinær årsag, hvis det er det du tænker på. Hvis analkirtlerne
er
tilstoppede kan de klemmes ud og er de betændte skal katten have
antibiotika.

--
Hilsen Helle
Cat's motto: No matter what you've done wrong, always try to make it