Objecter -> database
Fra : Tobias Kjær Tobiasen

Dato : 24-09-01 18:33

Hejsa

Jeg leder efter måder at mappe Java objecter ind i relationelle
databaser. Så jeg slipper for at bekymre mig om persistering af mine
bønner. Det er vigtigt at mapningen kan foregå ind i flere store
databaser.

Jeg er blevet anbefalet toplink http://www.webgain.com/products/toplink/

Kan I anbefale andre?

T2

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 24-09-01 18:42

on Monday 24 September 2001 19:33, Tobias Kjær Tobiasen
<Tobiasen@iname.com> wrote:

> [...]
> databaser. Så jeg slipper for at bekymre mig om persistering af mine
> bønner. Det er vigtigt at mapningen kan foregå ind i flere store

Er container managed persistence (CMS) i den nye EJB spec ikke godt nok?

Ellers tjek http://castor.exolab.org/

--
Jonas Kongslund <jonas@kongslund.dk> XNS: =Jonas Kongslund

Digital Rights - raising awareness of rights in the digital world
http://www.digitalrights.dk

Fra : Tobias Kjær Tobiasen

Dato : 24-09-01 20:02

Jonas Kongslund wrote:

> on Monday 24 September 2001 19:33, Tobias Kjær Tobiasen

> Er container managed persistence (CMS) i den nye EJB spec ikke godt nok?

Nej - jeg har ikke nogen EJB server kørende i min applikation.

> Ellers tjek http://castor.exolab.org/

Det vil jeg kigge på.

T2