2 katte sammen
Fra : Diana Joel Simonsen

Dato : 08-12-00 14:24

hejsa

jeg har i nogen tid fulgt med i denne gruppe.
jeg har en hankat på ca. 7 måneder, der hedder Silas.
Jeg har tænkt på at få en mere kat som selskab til Silas.
men så er spørgsmålet, skal det helst være en anden hankat
eller en hunkat. Hvem kan bedst sammen?

på forhånd tak

diana

Fra : pia larsen

Dato : 09-12-00 10:42

Hej Diana

En god ide med en kat mere, synes jeg. Og kønnet et underordnet. Bare du
sørger for, at Silas bliver kastreret. Og den nye kat også, når den har
alderen.
Neutraliserede katte enes fint, er min erfaring.

Pia

PS. Var det ikke noget med en af Lenes affaldsmisser??????? :)

Diana Joel Simonsen <diana@12fuel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Qi5Y5.1646$0p2.113050@news000.worldonline.dk...

Fra : Diana Joel Simonsen

Dato : 10-12-00 11:13

> PS. Var det ikke noget med en af Lenes affaldsmisser??????? :)

Hej pia

hvor i landet er Lenes affaldsmisser ?

Diana

Fra : pia larsen

Dato : 10-12-00 18:13

Diana Joel Simonsen <diana@12fuel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2IIY5.4295$XB.229966@news010.worldonline.dk...

> Hej pia
>
> hvor i landet er Lenes affaldsmisser ?
>
> Diana

Hvis ikke du har været der, så prøv at se hendes hjemmeside
www.katteelsker.ninja.dk
Du kan også se billeder af dem i denne uges Se&Hør...
Hvis ikke du bor lige på de kanter, sidder der også altid masser af
pragtfulde katte på internaterne rundt omkring. De koster penge, men er så
også vaccineretog dyrlægekontrollerede. Og i nogle tilfælde neutraliserede.

Pia

Fra : Annemo

Dato : 17-12-00 22:13

Hej Diana
- Og hvis du holder til i Nordsjællandsområdet, så kan du også "få" den
sødeste lille tigerstribede, kælne hittekilling.... "Få" fordi det var
meningen at hun skulle bo hos Kattens Værn i Hillerød, men da hun brækkede
et ben under vild leg med to andre hittekillinger og vores egne to store
hankatte, så valgte vi at aflevere de andre to hittekillinger til KV, og
beholde hende her indtil benet var helt iorden igen.. Og det er det nu.

Sagen er, at vi er nødt til at finde et hjem til hende nu, og vi har det
ikke så godt med at hun skal bo hos KV indtil hendes nye ejere dukker op.
Hun er - vil jeg tro - 15-16 uger, men hun er altså ret lille af sin alder.
Måske fordi hun er ret forsigtig af sig, og let lader sig skubbe væk fra
maden, og selvfølgelig fordi hun levede en del af sit liv som hittekat (vi
bor i et sommerhusområde). Vi har indtryk af, at hun trænger til selskab,
hvad end det er menneskeligt eller katteligt - men på katteinternatet er der
måske lidt for vildt for hende.

Har I lyst til helt uforpligtende at møde hende, så skriv en mail, så vi kan
lave en aftale. I skal bare vide, at Kattens Værn egentlig har "taget hende
til sig", og det er altså dem der har betalt behandlingen af det brækkede
ben. Der medfølger også orme- og loppebehandling og vaccination i prisen som
er 600 kr.

Håber at høre fra dig!

Mange hilsner fra Anne