Kattekurven
Fra : Kate

Dato : 06-12-00 14:52

Nogle af jer kan måske huske at jeg sagde ja tak til en kattekurv fra
Charlotte, hende med Misling og hr. Løve.
Jeg lovede at hvis mine katte ikke ville bruge den, så ville jeg sende
den til Lene i Ulfborg. Mandag tænkte jeg at nu skulle jeg se at få
taget mig sammen til at få den sendt, men det blev ikke til noget. Idag
har været en rigtig nussedag, dvs jeg har stort set siddet ved pc'en
hele dagen og drukket kaffe.
På et tidspunkt syntes jeg, at jeg ville vaske gulvet i stuen og da
Oliwer jo er en nysgerrig kat kommer han frem for at se hvad jeg skal
lave. Ja, i har vel gættet hvor han kom fra? Jep, kurven! Skøre kræ.
Da jeg havde vasket gulvet og hentet en ny forsyning kaffe, kom Oliwer
for at ligge i arm. Da jeg blev træt af at skrive med en hånd sendte jeg
ham ned så han kunne ligge hos Johan, men han valgte at kravle ned i
kurven og der ligger han nu. Så det lader til at kurven alligevel bliver
brugt, desværre for affaldsmisserne som må vente på at modtage den.
Mærkeligt at jeg ikke har set ham benytte den før, men måske bruger han
den mest om dagen hvor jeg jo normalt er på arbejde og så ser jeg det
fordi jeg har fri!?!
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Lisa K

Dato : 06-12-00 21:47

Hej Kate.

Du skal ikke bekymre dig, jeg har lige sengt en stor julegave til
affaldsmisserne
med mine kattes aflagte hule som de aldrig har brugt plus noget mad, noget
kattelegetøj og
nogle pelsmus.
Kassen kunne næsten ikke lukkes da hulen blev ved med at folde sig ud, men
den var rigtig "juleagtig"
med mønster udenpå.

Hilsen Lisa

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-00 22:49

Kate skrev i meddelelsen <3A2E447F.5226BDC1@herogder.tele.dk>...
> [...]
han
>den mest om dagen hvor jeg jo normalt er på arbejde og så ser jeg det

He he..... Ja, eller også er de bare ærke-konservative. Min første kat
havde det med totalt at ignorere nyanskaffelse - de var dårlige for
hans karma, tror jeg De jeg anskaffede dem et klatretræ var det
totalt luft for kræet, der fortsat benyttede mine dørkarme i stedet,
indtil pludselig 2 år senere....... "Næææhhh, det ser godt nok
hyggeligt ud - dér må jeg op". Og så kom han ellers kun ned for at
spise og tisse de næste par måneder.

--
Hilsen Helle
Cats know what we feel. They don't care, but they know.