Kattelem og leje bolig!
Fra : Tommy Fer

Dato : 24-09-01 13:31

Hej NG

Jeg bor til leje, derfor er det lidt svært for mig at havde en regulær
kattelem.

Meeen fandt på dette..... som min Chip kan benytte!

Det er sq svært at forklare, men kig i binaer. der vil være fil og billeder.
(filmen vil være delt i flere dele... man skal markere dem alle og trykke på
kombiner og afkod (i outlook express)

mvh Tommy Fer, Maria og Chip

Fra : Fie

Dato : 24-09-01 14:04

Nej, hvor er den fin!! Og hvor er det en god idé........så får Chip også
trænet arm-musklerne lidt, når der skal kravles op

Fie

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-09-01 15:38

Hejsa
Hvad har du kaldt emnet i binaer? For nu er der endnu en som lige skulle i
killfilteret, pga tonsvis af hobbitposts. Så kan intet finde om din smarte
kattelem

Hilsen
Joan

Fra : Kate

Dato : 24-09-01 19:46

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> Hvad har du kaldt emnet i binaer? For nu er der endnu en som lige
> skulle i killfilteret, pga tonsvis af hobbitposts. Så kan intet

Hejsa Joan.

Tommy har kaldt den det samme i binaer som her.

Hej Tommy

Det ser jo godt nok smart ud. Kan du lukke vinduet med den indretning
på?
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-09-01 20:57

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en meddelelse
> "Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote in
>

> Hejsa Joan.
>
> Tommy har kaldt den det samme i binaer som her.

Jeps det fortalte Tommy mig, men jeg kan ikke finde den

Hilsen
Joan

Fra : Tommy Fer

Dato : 24-09-01 21:42

> [...]
> --
> Kate
>
> Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Nej, det kan jeg ikke, men jeg skal havde lavet et eller andet "låg" til
indgangen. Indtilvidere er det bare en tyk bog *g* men da vinduet stadig er
i "tyverisikrings" hakket, er der ikke problemer med uvedkomne gæster, de
kan ikke åbne vinduet mere end det er på nogen måde....

en lem, ala normal kattelem ville være fin, bare med en slags fjeder
centrering.... men ved nu ikke lige om det findes!

mvh Tommy Fer og Chip

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-09-01 22:05

En stor tak til Tommy, fordi jeg fik billederne at se *S*
Det ser rigtigt smart ud. Den ide vil jeg huske, når engang vi også får
muligheden

Hilsen
Joan