Afsked
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 04-12-00 14:33

Hej Alle

Ja så blev det afskedens dag. Atlas skal flyve her i eftermiddag til Japan
hvor jeg da er sikker på at han får det godt, men ØV hvor var det svært at
tage afsked ude i lufthavnen.
Jeg som ellers havde lovet mig selv ikke at få tårer i øjnene kunne
selvfølgelig ikke lade være. *suk* Jeg ved han får det godt dernede, han er
solgt til en familie der vil have deres "drømmekuld" og skal senere også
have en hunkat her fra norden, men ja.. alligevel var det svært. Nok fordi
jeg bare skulle aflevere ham ude i lufthavnen og ikke kommer til at se ham
det nye sted. Jaja, jeg måtte bare ud med det ! Nu får familien i Japan
i hvertfald en god jul Og jeg må passe på ikke at binde mig så meget til
de dyr der skal væk fra mig igen.... (men kan man det ? *s*)

Knus til jer alle og en tanke ud til Kastrup lufthavn hvor Atlas nok er ved
at komme ombord på flyet.

Mette

--
Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 05-12-00 00:40

Fy Mette !!
Ikke skrive "Afsked" i emnelinien ! Mit hjerte hoppede lige en
omgang, fordi jeg troede, at der var sket noget forfærdeligt med én
af dine katte.

Meeen, mine bedste ønsker til Atlas i hans nye hjem alligevel - og jeg
forstår godt, at du synes, det er svært. Jeg gruer allerede lidt til
jeg
skal til det og hun er ikke engang gravid endnu

--
Hilsen Helle
There is no snooze button on a cat who wants breakfast.

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 05-12-00 14:56

Hej

Nej, det er selvfølgelig rigtig nok, men det var nu en afsked jeg skulle
tage selvom jeg ved han får det godt. Desværre først den 20 December for han
skal være i karentæne indtil da' *suk*
Men Hiroko fik da lov til at se ham, men måtte ikke tage ham ud *øv* - og
hun tog nogle billeder af ham og sendte dem til mig *vrææææl* - Jeg bliver
nødt til snart at tage til Japan *s*

- Mette