Vi skal flytte
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-11-00 21:41

Hej Gruppe

Skal snart flytte til Jylland, bor for tiden på Langeland.......men har det
problem at Neo, min dejlige hankat, ikke er så vild med at køre i bil. Nogle
der har erfaring med transport på lange strækninger? Gode råd modtages med
kyshånd og miav.

Joan & Neo

Fra : Niels Peter

Dato : 29-11-00 21:50

Hej!
Snak med din dyrlæge, om det kan være en god ide med et køresygemiddel. Nogle af de ældre af slagsen (Eks.: Postafen) har en sløvende bivirkning, som kan være nyttig i det her tilfælde.
Grunden til, at du skal snakke med dyrlægen, selv om det er håndkøbsmidler, er, at doseringen er noget anderledes til katte end til mennesker.

--
Venlig hilsen, Niels Peter
Blue & White Russian Blues