Kyro 2 hakker i 3d????
Fra : krumme

Dato : 23-09-01 20:39

Hej.

Jeg har et par gange eftersøgt hlælp herinde, dog uden at det jeg har fået
ikke rigtig hjalp.
Nu prøver jeg en gang til efter en gang format c:
Mit problem er at efter at have samlet en ny pcér fra bunden er jeg løbet
ind i det problem at når jeg kommer i mit spillehumør og derfor starter
Counter-strike eller Delta force, ja så hakker/flimrer min grafik.
Dette er for at sige det mildt pissetræls......
Min konfig ser sådan ud:
1 ghz intel cusl-c black pearl med 512 mb ram, intel 815 chipset.
Kyro 2 4500 tv-out.
Neovo 15 " tft
terratec dmx1024 lydkort
promise harddisk controller.
og så en del løsøre
Har installeret de sidste drivere, dem jeg kan finde.
Er der nogen der har samme problem???

Krumme

Fra : Wizeguy

Dato : 23-09-01 21:49

"krumme" <kkolsen@email.dk> wrote in message
> [...]
> promise harddisk controller.
> og så en del løsøre
> Har installeret de sidste drivere, dem jeg kan finde.

Prøv at installer de nyeste Intel drivere til 815 chipsettet. Sørg for at
dma er slået til for dine-e) hardiske(-e). Du oplyser ikke hvilket
styresystem du kører, men kører du Windows 98/ME så sørg for at grafikkort,
lydkort, Promise Controller og evt. andre PCI kort ikke deler IRQ. Dine
problemer kunne tyde på en IRQ konflikt mellem dit grafikkort og enten
lydkort eller Promise Controller.

---
Mvh
Anders

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-09-01 12:39

> Mit problem er at efter at have samlet en ny pcér fra
> bunden er jeg løbet ind i det problem at når jeg kommer
> i mit spillehumør og derfor starter Counter-strike eller
> Delta force, ja så hakker/flimrer min grafik.

Prøv med en CRT skærm, det kan være skærmen ikke
kan følge med.

Mvh.
Mikael

Fra : krumme

Dato : 25-09-01 20:02

Takker for begge svar og vil afprøve dem begge de næste par dage, når
arbejdet ikke kalder.

Hygge

Krumme