Radeon8500?
Fra : Tue Hansen

Dato : 23-09-01 15:31

Hvornår kan all in wonder radeon8500 købes i Danmark?

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 29-09-01 12:08

In article <hnmr7.3098$sE.191180@news000.worldonline.dk>, eazy@worldonline.dk
says...
> Hvornår kan all in wonder radeon8500 købes i Danmark?

De første kort kommer efter sigende til DK i 2. uge i Okt. Hvor længe der
plejer at gå, inden ATI laver en All-in-wonder version af kortet, ved jeg ikke.
Men mit gæt vil være ca. 6 mdr. senere. Sådan har det vist været med alle andre
version af deres kort.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 30-09-01 00:53

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" skrev:

> De første kort kommer efter sigende til DK i 2. uge i Okt. Hvor
> længe der plejer at gå, inden ATI laver en All-in-wonder version
> af kortet, ved jeg ikke.

Er dette ikke All In Wonder versionen ?:
<http://www.ati.com/na/pages/products/pc/aiw_radeon_8500/index.html>

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 01-10-01 17:04

In article <u8tt7.12893$lk7.214054@news.get2net.dk>, rasmus@bbservice.dk
says...

> Er dette ikke All In Wonder versionen ?:
> <http://www.ati.com/na/pages/products/pc/aiw_radeon_8500/index.html>

Jo faktisk - de har været helt hurtige denne gang.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 01-10-01 22:44

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@stofanet.dk> skrev:

> Jo faktisk - de har været helt hurtige denne gang.

Så kan man jo bare krydse fingre for at de har lavet noget ordentligt
software til dette All In Wonder - kort!

--
Venlig hilsen: Rasmus.