Sv : Perler som kattegrus
Fra : Jette

Dato : 23-09-01 14:53

Hej !

Jeg har prøvet perlerne, for en dyrehandler der ikke selv har kat. Jeg må
sige at de ikke ligefrem faldt i hverken min eller kattenes smag.
Jeg har 3 katte og 2 kattebakker, her i kom så perlerne, men allerede efter
knap en uge stank bakkerne forfærdeligt og kattene så ikke særlig tilfredse
ud. Så tømte jeg bakkerne - bundene var helt sjask våde af tis og kom så
alm. kattegrus i. Straks så kom alle kattene og gjorde sig rene øjensynlig
tilfreds med det rene alm. grus.
Et lille tip til sidst .. Bio kat grus er godt, men hvis man gerne vil spare
lidt, så køb i Rema 1000 deres kattegrus "det hvide - der klumper" det er
også godt.
Mange hilsner en "gammel udstiller" Jette