bundling problemmer
Fra : danni plougmann

Dato : 23-09-01 10:15

jeg bundler med min lasat speed II som er tilsluttet usb porten. med
bundling skulle jeg da gerne kunne komme op på 15 16 stykker ik´.
det er ligsom om den stadig kun bruger den ene kanal,
hastigheden er nøjagtig den samme om jeg bundler eller ej
den kommer ikke over 7 eller 8 kb/s.
jeg bruger cc fastpris 480.

har prøvet at downloade fra forskellige steder med samme resultat..
jeg køre windows xp har også prøvet windows me

PFT danni plougmann.

Fra : Gerner

Dato : 23-09-01 11:58

On Sun, 23 Sep 2001 11:15:20 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmann@cool.dk> wrote:

> [...]
>
>har prøvet at downloade fra forskellige steder med samme resultat..
>jeg køre windows xp har også prøvet windows me

Og du har hentet seneste firmware til dit modem, som understøtter de
nye windows ?

Fra : danni plougmann

Dato : 23-09-01 14:49

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> Og du har hentet seneste firmware til dit modem, som understøtter de
> nye windows ?

jeg bruger det nyeste jeg kan finde
konfigurationprogram 2.0.1.5 og firmware 1.37

Fra : Anders Lund

Dato : 27-09-01 19:28

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er ligsom om den stadig kun bruger den ene kanal,
> hastigheden er nøjagtig den samme om jeg bundler eller ej
JEg har fuldstendig samme problem. jeg har prøvet med win2000 og win98 uden
det hjalp.

Anders Lund
Vis medfølelse: http://lightacandle.sol.dk/
Webmaster for www.GEnet.dk (Jyllands bedste netparty)