|
| Ikke forbindelse til Cybercity :-( Fra : Jakob |
Dato : 22-09-01 22:34 |
|
Hej NG
Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.
Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op til
Cybercity, via alm. modem.
Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har kunnet
foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
installation således der ikke længere er lange forlængerledninger, demont.
netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.
Modemmet ringer fint op og der etableres forbindelse til Cybercity men når
adgangskode og brugernavn er ved at blive kontrolleret blive man "smidt af".
Nogle dage lykkedes det slet ikke at komme igennem mens andre dage kan man
være heldig at komme igennem efter mange eller få forsøg.
Måske andre har været udsat for lignende problemer og kunne hjælpe mig.
På forhånd tak
mvh. Jakob
| |
Søren Andersen (23-09-2001)
| Kommentar Fra : Søren Andersen |
Dato : 23-09-01 01:45 |
|
"Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en meddelelse
news:9oj05l$1kre$2@news.cybercity.dk...
> Modemmet ringer fint op og der etableres forbindelse til Cybercity men når
> adgangskode og brugernavn er ved at blive kontrolleret blive man "smidt
af".
> Nogle dage lykkedes det slet ikke at komme igennem mens andre dage kan man
> være heldig at komme igennem efter mange eller få forsøg.
Kom lige med modemets producent !
| |
Preben Høst Frederik~ (24-09-2001)
| Kommentar Fra : Preben Høst Frederik~ |
Dato : 24-09-01 02:40 |
|
Hej Jacob
1. Hvis du har en "Comet" telefon tilsluttet et sted i huset, så prøv at
pille den fra.
2. Har du prøvet med et andet modem.?
--
"Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en meddelelse
news:9oj05l$1kre$2@news.cybercity.dk...
> Hej NG
>
> Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.
>
> Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op til
> Cybercity, via alm. modem.
> Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har
kunnet
> foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
> installation således der ikke længere er lange forlængerledninger, demont.
> netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.
>
> Modemmet ringer fint op og der etableres forbindelse til Cybercity men når
> adgangskode og brugernavn er ved at blive kontrolleret blive man "smidt
af".
> Nogle dage lykkedes det slet ikke at komme igennem mens andre dage kan man
> være heldig at komme igennem efter mange eller få forsøg.
>
> Måske andre har været udsat for lignende problemer og kunne hjælpe mig.
>
> På forhånd tak
>
> mvh. Jakob
>
>
| |
Preben Høst Frederik~ (24-09-2001)
| Kommentar Fra : Preben Høst Frederik~ |
Dato : 24-09-01 02:46 |
|
Hej Jacob
Har du en "Comet" telefon tilsluttet et eller andet sted i huset, så prøv at
fjerne den.
Har du prøvet med et andet modem?
--
"Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en meddelelse
news:9oj05l$1kre$2@news.cybercity.dk...
> Hej NG
>
> Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.
>
> Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op til
> Cybercity, via alm. modem.
> Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har
kunnet
> foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
> installation således der ikke længere er lange forlængerledninger, demont.
> netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.
>
> Modemmet ringer fint op og der etableres forbindelse til Cybercity men når
> adgangskode og brugernavn er ved at blive kontrolleret blive man "smidt
af".
> Nogle dage lykkedes det slet ikke at komme igennem mens andre dage kan man
> være heldig at komme igennem efter mange eller få forsøg.
>
> Måske andre har været udsat for lignende problemer og kunne hjælpe mig.
>
> På forhånd tak
>
> mvh. Jakob
>
>
| |
Jacob Vinter Rasmuss~ (24-09-2001)
| Kommentar Fra : Jacob Vinter Rasmuss~ |
Dato : 24-09-01 23:55 |
|
B&O og kirk kan også give problemer. Har selv en beocom, som skal kobles fra
hvis jeg da ikke vil køre 28.8 på mit 56K modem.
"Preben Høst Frederiksen" <phf@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3bae906f$0$80711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Jacob
>
> Har du en "Comet" telefon tilsluttet et eller andet sted i huset, så prøv
at
> fjerne den.
>
> Har du prøvet med et andet modem?
>
> --
>
> "Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en meddelelse
> news:9oj05l$1kre$2@news.cybercity.dk...
> > Hej NG
> >
> > Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.
> >
> > Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op
til
> > Cybercity, via alm. modem.
> > Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har
> kunnet
> > foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
> > installation således der ikke længere er lange forlængerledninger,
demont.
> > netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.
> >
> > Modemmet ringer fint op og der etableres forbindelse til Cybercity men
når
> > adgangskode og brugernavn er ved at blive kontrolleret blive man "smidt
> af".
> > Nogle dage lykkedes det slet ikke at komme igennem mens andre dage kan
man
> > være heldig at komme igennem efter mange eller få forsøg.
> >
> > Måske andre har været udsat for lignende problemer og kunne hjælpe mig.
> >
> > På forhånd tak
> >
> > mvh. Jakob
> >
> >
>
>
| |
aaa (25-09-2001)
| Kommentar Fra : aaa |
Dato : 25-09-01 07:56 |
|
"Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> wrote in message
news:9oj05l$1kre$2@news.cybercity.dk...
> Hej NG
>
> Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.
>
> Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op til
> Cybercity, via alm. modem.
> Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har
kunnet
> foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
> installation således der ikke længere er lange forlængerledninger, demont.
> netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.
Prøv at indsætte tre kommaer efter opkaldsnummeret i din dialer (f.eks.
38161737,,,) Det gør at modemmet bruger en lavere modempulje. Hjælper det
ikke skal du fodre dit modem med en initstreng (f.eks. S38=0) men det kommer
helt an på dit modems fabrikat. Kig nærmere på producentens hjemmeside....
| |
Jakob (25-09-2001)
| Kommentar Fra : Jakob |
Dato : 25-09-01 20:09 |
|
ok det prøver jeg
JAKOB
aaa <agenten007@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ooa68$ebs$1@sunsite.dk...
> "Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> wrote in message
> news:9oj05l$1kre$2@news.cybercity.dk...
> > Hej NG
> >
> > Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.
> >
> > Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op
til
> > Cybercity, via alm. modem.
> > Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har
> kunnet
> > foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
> > installation således der ikke længere er lange forlængerledninger,
demont.
> > netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.
>
> Prøv at indsætte tre kommaer efter opkaldsnummeret i din dialer (f.eks.
> 38161737,,,) Det gør at modemmet bruger en lavere modempulje. Hjælper det
> ikke skal du fodre dit modem med en initstreng (f.eks. S38=0) men det
kommer
> helt an på dit modems fabrikat. Kig nærmere på producentens hjemmeside....
>
>
| |
Jakob (30-09-2001)
| Kommentar Fra : Jakob |
Dato : 30-09-01 17:06 |
|
Hejsa igen
Jeg tror det har virket med at sætte 3 kommaer efter numret, det er ihvert
fald blevet nemmere at få forbindelse.
Mvh.
Jakob
Jakob <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9oqkq0$27c5$2@news.cybercity.dk...
> ok det prøver jeg
>
> JAKOB
>
>
> aaa <agenten007@yahoo.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9ooa68$ebs$1@sunsite.dk...
> > "Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> wrote in message
> > news:9oj05l$1kre$2@news.cybercity.dk...
> > > Hej NG
> > >
> > > Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.
> > >
> > > Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op
> til
> > > Cybercity, via alm. modem.
> > > Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har
> > kunnet
> > > foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
> > > installation således der ikke længere er lange forlængerledninger,
> demont.
> > > netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.
> >
> > Prøv at indsætte tre kommaer efter opkaldsnummeret i din dialer (f.eks.
> > 38161737,,,) Det gør at modemmet bruger en lavere modempulje. Hjælper
det
> > ikke skal du fodre dit modem med en initstreng (f.eks. S38=0) men det
> kommer
> > helt an på dit modems fabrikat. Kig nærmere på producentens
hjemmeside....
> >
> >
>
>
>
>
| |
|
|