Hvad er en fejl "-8895"?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 22-09-01 21:28

Jeg sidder og forsøger at lave et print af et job, men det bliver ved med at
gå ned for mig. Det foregår i QuarkXPress 4.1 på en G4 OS 9.1. Hver gang jeg
sætter printjobbet igang, sender det et par sider, og så dukker fejlen op
"Unknown Erroe -8895"
Er der nogen der har set sådan en før, og ved hvad der er tale om?
Kh
Bjørn

Fra : Ninzen

Dato : 23-09-01 14:22

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev

> [...]
> "Unknown Erroe -8895"
> Er der nogen der har set sådan en før, og ved hvad der er tale om?

Jeg kan ikke huske tal. Men du kender sikkert den gode fejlfinder:
Fjern placerede filer i jobbet én for én, indtil du du kan lokalisere fejlen.
Ja, lidt surt hvis det er et stort kompliceret job.
Uventet Unknown Error meldinger husker jeg fra:
Eks.: For lille (manglende) flatness på clipping-path (sæt den til 7)
Evt. komplicerede paths i Illustrator (sæt split long path)
Eller fejl på fonte.
Er meldingen en post-script error? Så kan den vel slås op et sted.
--

Venlig hilsen Ninzen

Fra : DeHunto

Dato : 24-09-01 08:15

Så vidt jeg husker så ligger fejlen i Suitcase hvis du har den installeret.
Har du det så skal du fjerne "Suitcase MenuFonts" fra kontrolpanel mappen og
genstarte, det skulle løse problemet.

DeHunto