Øjenbetænelse
Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 22-09-01 13:48

Hej gruppe
Alle erfaringer med børns øjenbetændelse, samt lægernes behandling/ikke
behandlinger ønskes. Hvor ofte mener lægen at kunne stille diagnosen pr.
telefon uden af se barnet. For tit ??? Og hvordan med institutioner. De ser
også rimelig forskelligt på hvornår man kan modtage børn med øjenbetændelse
??
Jette

Fra : Kirstine

Dato : 22-09-01 14:48

In article <3bac88ba$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
j.vangsgaard@mail.tele.dk says...
> [...]
> også rimelig forskelligt på hvornår man kan modtage børn med øjenbetændelse

Hej Jette

I den vuggestue, hvor jeg arbejder, må børn med øjenbetændelse komme i
institution, når de er kommet i behandling, så længe deres almen tilstand
ikke forhindrer dem i at følge hverdagen i institutionen.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*