Flytning af kat???
Fra : HHH

Dato : 22-09-01 09:30

Hej kære kattekendere!!
Min mor er lige flyttet og nu overvejer hun at tage katten med sig til sin
nye hjem. Men vi har hørt at der kan opstå mange komplikationer både under
flytningen og efter. Den kan f.eks. løbe hjemmefra uden at komme tilbage,
den kan begynde at tisse på gulvet ect. ect.

Men hvad skal vi gøre??? Min mor vil meget gerne have katten med sig og
søger derfor nogle gode råd!!!

mvh.

HHH

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 22-09-01 10:06

De første 2 uger i det nye hjem skal den ikke lukkes ud, den skal lige lære
at nu bor den her, derefer kan man så lukke den ud igen. de fleste katte
klare fint en sådan flytning.

mvh Tina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-01 19:43

d. 22/09/01 11:06 skrev Tina Bach Larsen på tina@tk.k-net.dk i artiklen
9ohkag$rb0$1@eising.k-net.dk:

> [...]
> at nu bor den her, derefer kan man så lukke den ud igen. de fleste katte

Hej!

-Og i de to uger den er inde skulle det være en god idé at tømme kattebakken
i bedene rundt om huset - hvis altså det er et hus . Så kan katten bedre
lugte sig frem til hvor hjemme er, når den engang kommer ud. Måske kan man
endda være så heldig at reservere et territorie til den
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte