Shrek er sjov
Fra : Tomas O.

Dato : 21-09-01 23:12

Sikke en sjov film. Jeg er overrasket. Så den med knægten i dag
og dne er simpelthen hylende morsom, med en del prutte og bøvse
jokes men sandelig også en del humor for voksne. Så den på dansk
men skal se den på engelsk også. Absolut værd at se for et godt
grin.

--
Hilsen Tomas O.

Fra : Nocturno Culto

Dato : 22-09-01 00:56

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> [...]
> jokes men sandelig også en del humor for voksne. Så den på dansk
> men skal se den på engelsk også. Absolut værd at se for et godt

Er prutte og bøvse joes, da ikke for voksne ?? Så er jeg sgu ikke voksen
endnu :)
Men du har ret - det er en kanon sjov og flot film.

------------------
Culto

Fra : Tomas O.

Dato : 22-09-01 09:21

hej Nocturno Culto din &%¤/&%¤ du skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Er prutte og bøvse joes, da ikke for voksne ?? Så er jeg sgu
> ikke voksen endnu :)
> Men du har ret - det er en kanon sjov og flot film.

Jeg mente jokes med seksuelle undertoner, dem er der er en del af

Og nej jeg er heller ike voksen endnu. Jeg er 42 og alt for
gammel til at blive voksen.

--
Hilsen Tomas O.
Thorbjørn Ravn Andersen fra skadestuen med foden i laser:

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-09-01 15:07

Tomas O. skrev i meddelelsen ...
>hej Nocturno Culto din &%¤/&%¤ du skrev:

Det er da ikke så pænt at have sit dk.snak.mudderkastning svar slået til..

>Og nej jeg er heller ike voksen endnu. Jeg er 42 og alt for
>gammel til at blive voksen.

)
Bare synd at scala svendborg ikke kan vise den på engelsk, men kun på
dansk.. det gør det altså lidt federe når de snakker engelsk vil jeg mene..
Er jo helt glad for Mike Meyers og det er jo ham (?) som har lagt stemme til
Shrek.. tror det giver en ok karakter på figuren

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-09-01 10:40

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk>
> [...]
> Er jo helt glad for Mike Meyers og det er jo ham (?) som har lagt stemme til
> Shrek.. tror det giver en ok karakter på figuren

De klip jeg har set med Amin Jensen som Shrek, har fået mig
til at tænke, at det var godt, jeg så den på engelsk. Er Jensen
ikke lidt blød i stemmen og pivet (når vi nu tænker på, at Shrek
er en trold)?

Hele stemmesiden i originaludgaven er fantastisk.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : PG

Dato : 26-09-01 03:54

Eddie Murphy er simpelthen suveræn. Har ikke set den på dansk, men jeg
tvivler på at Jan Ginberg kan leve op til Eddie's præstation.

/PG