Kan jeg få nogle gode råd?
Fra : Martin_P

Dato : 21-09-01 19:06

Da jeg står i den situation, at jeg har arvet 10.000 kr, vil jeg gerne
købe et nyt haglvåben, og første tanke falder på en Beretta 686 Silver
Pigeon

MEN - jeg vil høre ad om der er noget jeg skal passe på med den model,
idet jeg synes der er rigtigt mange til salg rundt om på nettet - og
derfor om modellen er god nok, eller om derer problemer med dem.

Det er et nyt gevær jeg vil købe - også Beretta'en

Hvis i har noget at sige - både godt og ondt - så skriv det venligst
herinde.

På forhånd tak
Martin_P

P.S. hvis i kender et godt tilbud på et nyt våben(Beretta) så giv
venligst lyd fra jer

Fra : Lasse Larsen

Dato : 22-09-01 11:04

Jeg vil anbefale også at kikke på et Miroku MK70. Men skynd dig Mirokuen(og
måske Berettaen) er tilsyneladende på vej op i pris.

Mvh Lasse

Fra : henrik jørgensen

Dato : 23-09-01 10:53

hej martin
jeg har en beratta 686 tilsalg
ring 55729914 hilsen henrik

Fra : Mogens Dammand

Dato : 29-09-01 21:38

Hej Martin

Du skal ha' undersøgt sagen, da der er et eller andet, lige præcis med den
model, som jeg i dag ikke kan huske hvad var og blev selv frarådet at købe
den af flere. Købte selv Browning, men Miruko kan også komme ind i billedet.

Mogens
Martin_P <dsl6041XXX@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:940nqt0mtbvuv7mn58bntj2h8n8l5e187r@4ax.com...