Kokosnød.
Fra : Kim Noer

Dato : 11-01-01 00:12

Davsen..

Min sorte mellemschnauzer (helt vildt overdrevet sød hund) går helt amok
på kokosnødder. Ikke på en sur måde, men den er helt op at køre når den
får lov til at lege med sådan en svensker. Ret spøjst, nogen der har en
ide hvorfor? Det er morsomt at høre de forskellige gø og den måde den
ligger så oven på kokosnødden med hovedet :). En lille rapportering til
gruppen, prøv at smid en kokosnød ned til hunden.

--
CPU stuff : http://www.tech-report.com/cpu
"I'll connect the dots for you: cheap MHz + dumb public = profit" -Paul

Fra : John

Dato : 11-01-01 01:31

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger så oven på kokosnødden med hovedet :). En lille rapportering til
> gruppen, prøv at smid en kokosnød ned til hunden.

Hej Kim.

God ide . - det vil jeg da afprøve at gøre ved min
egen labmix Basse her i weekenden.....

Hvem ved, måske er det formen, lugten eller blot
fordi den kan rulle så dejligt ?!.

Det kunne også være at din hund er blevet
forelsket .

Nethilsen
John.