Get2net ingen email
Fra : Booggyman

Dato : 21-09-01 15:51

Hej
har get2net men kan ikke hente min mail, jeg kan godt sende.

ved forsøg på "send og hent" får jeg dette:

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da det angivne brugernavn ikke
er gyldigt. Konto: 'paul.get2net.dk', Server: '127.0.0.1', Protokol:
POP3, Svar fra server: '-ERR', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:
0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC91

og jeg er den type der HAR gået i skole, og derfor kan jeg godt læse
) men login navn og PW er korrekte og fejlen gælder 2 email konti på
2 forskellige servere hos get2net.

er det get2net der har fejl, har i andre problemer (get2net kunder)???

der står intet på driftforstyrrelses-siden hod get2net

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 21-09-01 16:17

Booggyman, du skrev:

> Server: '127.0.0.1'

Har du en lokal server kørende?
--
Henrik

Fra : Booggyman

Dato : 21-09-01 16:26

"Henrik K Hansen" <thlebc001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> Har du en lokal server kørende?
> --
> Henrik

nope, ganske almindelig pc-bruger af de ikke alt for inteligente
men det plejer jo at virke.

Fra : Booggyman

Dato : 21-09-01 16:32

> Har du en lokal server kørende?
> --
> Henrik

tak, fik mig til at kigge i konti, mærkeligt, serverne var ændret til
ovenstående nummer.
jeg har ikke været derinde og rode, måske noget virus/hacker noget?!?!

nå men nu funker det

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 21-09-01 21:59

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> wrote Fri, 21 Sep 2001
17:31:39 +0200 :

> måske noget virus/hacker noget?!?!

Noget antivirus skrammel sikkert, Norton gør det vist.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-09-01 16:33

Fri, 21 Sep 2001 16:50:41 +0200, skrev "Booggyman"
<booggyman_b12@hotmail.com>:

> [...]
>er gyldigt. Konto: 'paul.get2net.dk', Server: '127.0.0.1', Protokol:
>POP3, Svar fra server: '-ERR', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:

Server: '127.0.0.1' er fejlen, du har (sandsynligvis) Norton
Antivirus installeret og det er den der er er årsag til
problemet, prøv at kigge lidt på indstillingerne under e-mail i
den.

Server: '127.0.0.1' er din egen maskine og det er jo lidt svært
at hente udefrakommende mails fra sig selv.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Booggyman

Dato : 21-09-01 16:36

> Server: '127.0.0.1' er fejlen, du har (sandsynligvis) Norton
> Antivirus installeret og det er den der er er årsag til
> problemet, prøv at kigge lidt på indstillingerne under e-mail i
> den.

yep har fået mail fra get2net's helpdesk, på min mail som jeg har
skrevet til dem at jeg ikke har adgang til DOOH!!!!

sendte dem eller en nummer 2 mail med min hotmail addr.

nå men det funker, og du havde ret, det var servernavnet, dog ikke
norton, men antivirus xpert

Fra : ASKF

Dato : 22-09-01 20:48

Booggyman ytrede sig i <k7Jq7.7913$lk7.143929@news.get2net.dk> med
dette:

>yep har fået mail fra get2net's helpdesk, på min mail som jeg har
>skrevet til dem at jeg ikke har adgang til DOOH!!!!
>
>sendte dem eller en nummer 2 mail med min hotmail addr.

Næste gang, vil det nok være en idé blot at ændre i din
mailkontoopsætning, hvor du sætter din reply adresse til hotmail
kontoen. Så skulle der gerne være større sandsynlighed for at det er der
svarret havner
Bibliotekar D.B./Stud. Sci. Bibl.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Booggyman

Dato : 23-09-01 00:56

> [...]
> mailkontoopsætning, hvor du sætter din reply adresse til hotmail
> kontoen. Så skulle der gerne være større sandsynlighed for at det er

tjaaa, nu er det vel ikke forbudt at læse hvad jeg skrive i mailen til
dem før de trykke på svar knappen, når man skriver at man ikke kan læse
mail, burde der vel ringe en lille klokke, ik sandt.

jeg skal vel ikke ind og ændre opsætning sådan hele tiden, og hvis jeg
havde været der, så havde jeg nok også fået øje på fejlen.

nå pyt med det, de har sagt undskyld for at have overset det, og det
syntes jeg er fint gjort af dem, hvis folk laver fejl kan de sku altid
tilgives hvis de kan sige undskyld, syntes jeg da

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-09-01 17:20

Booggyman skrev:

>Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da det angivne brugernavn ikke
>er gyldigt.

Der står det jo.

Slå dine oplysninger op i det materiale du har fået fra Get2Net.
Man skal bruge det idleverede brugernavne og passwords. Det du
tror er et brugernavn, er kun et mail-alias.

Hvis du har smidt det hele væk, så log på deres serviceside med
pakkoden.

--
Bertel