Sparklehorse!
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-09-01 10:24

Sidder her og hører Sparklehorse's nye cd, 'It's A Wonderful Life' og wow -
det er da noget af det mest stemningsfulde jeg længe har hørt! Flotte
tekster, dejligt specielle instrumenter, Tom Waits er endda med, PJ Harvey
synger med på 2 numre, helt vildt lækkert album.
Forresten spiller de på Loppen den 27. Oktober. Glæder mig helt vildt.
Min kæreste havde set albummet i Fona til 160,-. Jeg selv gav 125,- for det
i Soundstation (har jeg nævnt at det er min yndlingspladebutik?) :)

Jacob