opgiver !!!
Fra : Ole Heegaard

Dato : 07-01-01 13:55

Jeg opgiver simpelhen jeg kan ikke se nogle af mine indlæg og har ikke kunne
det i ca 1½ md.

Det sker når jeg vil svare andre.

Mvh Tina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-01-01 14:16

Ole Heegaard <ole-hee@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:939p97$sgv$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg opgiver simpelhen jeg kan ikke se nogle af mine indlæg og har ikke
kunne
> det i ca 1½ md.
>
> Det sker når jeg vil svare andre.
>
> Mvh Tina

Hejsa tror det har noget at gøre med at der oppe i emne linien står Sv: det
kan du gå ind og rette manuelt så der kommer til at stå Re: men jeg sender
også lige en opskrift (link hvor du kan gøre det så det sker automatisk -
prøv at se om ikke denne lille ændring hjælper.

Masser af søndagshilsner fra Anne-Marie

Fra : Anne Marie Bock

Dato : 09-01-01 22:44

Dette er lige en lille test, da jeg også har haft det problem.

M.v.h
Anne Marie
Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:F%Z56.1533$0V1.87568@news101.telia.com...

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-01-01 14:31

> [...]
>
> Det sker når jeg vil svare andre.
>
> Mvh Tina
>
>Hejsa Tina og andre der måtte have samme problem

Lige en bemærkning: Det program du bruger sætter "Sv:" forrest i
emnelinien på dine indlæg, hvilket gør, at de bliver filtreret fra hos
en masse internetudbydere, hvilket er en stor skam.
Dette sker fordi der er en international standard, der siger, at
svarindlæg skal starte med "Re:" og ikke andet - mest for, at der ikke
skal gå kludder i trådene - men dette har Microsoft af en eller anden
besynderlig grund ikke rettet sig efter.

så jeg fandt
denne side, som jeg selv har fået sendt tidligere, der forklarer,
hvordan man
håndterer situationen:

<http://www.freebox.com/henrikkhansen/Sv_til_Re.html>

masser af hils fra
Anne-Marie

Fra : Ole Heegaard

Dato : 07-01-01 15:17

Hej Anne-Marie,

Tusinde tusind Tak for svaret, jeg har lige omformuleret fra Sv til Re og
det er blevet reg. i Hvalpe-hvor længe.

Det har været en irritation længe, men min mand siger at det er inde i
Nyhedsgr. som der er noget galt med.

Hæ-hæ jeg skal lige lære ham noget når han kommer hjem

Forsat god søndag til dig også
Mvh. fra Tina.
Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bd_56.1536$0V1.88020@news101.telia.com...

Fra : Sv. Aa. Jensen

Dato : 07-01-01 15:38

> [...]
> besynderlig grund ikke rettet sig efter.
>
> så jeg fandt
> denne side, som jeg selv har fået sendt tidligere, der forklarer,

Siden er lukket. Jeg har haft samme problem, men har nu rettet det
manuelt.
Er spændt på om det hjælper. Jeg kan forøvrigt heller ikke bare sende til
nyhedsgruppen. Har du forstand på det?
Hilsen Margit

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 16:13

Fra : Sv. Aa. Jensen

Dato : 07-01-01 16:13

Hej Jannie
Oppe foroven i linien, hvor der står emne når du vil besvare et indlæg.
Ligesom du retter al anden tekst. Men du har jo åbenbart ikke problemet.Men
det hjalp på min. Nu kan jeg se svaret. Så skal jeg bare finde ud af hvorfor
jeg ikke kan sende noget selv. Det har jeg da kunnet før.
Hilsen Margit
Tak for hjælpen til Anne-Marie. Kan du hjælpe med det andet??????

JANNIE SØRENSEN <jannie.s@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_i%56.191$Yl4.4526@news.get2net.dk...

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 18:17

Fra : Claus

Dato : 07-01-01 18:17

"JANNIE SØRENSEN" <jannie.s@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:_4166.275$Yl4.5578@news.get2net.dk...> - men fluebenet var aktiveret på
min maskine, så derfor har jeg nok ikke
> problemer med at sende (selv om der stadig står Sv.:)!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hej.

det er ikke alle ISP. ( Internetudbydere ) der sorterer "sv". fra.
Så det kan oxo være derfor at du kan sende dine beskeder.

Claus H.

Fra : Aino

Dato : 09-01-01 10:32

Claus wrote:

> "JANNIE SØRENSEN" <jannie.s@get2net.dk> skrev...
>
> det er ikke alle ISP. ( Internetudbydere ) der sorterer "sv". fra.
> Så det kan oxo være derfor at du kan sende dine beskeder.

Hej Jannie
Jeg kan konsekvent ikke se dine indlæg, kun i andres citater.
Min ISP frasorterer dem åbenbart!

--
Mvh Aino

Never trust anything that can think for itself if you can't see where it
keeps its brain. - Mr Weasley

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-01-01 18:58

JANNIE SØRENSEN <jannie.s@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_4166.275$Yl4.5578@news.get2net.dk...
> Martin kom med denne beskrivelse:
>
> "Jeg bruger Office Outlook og har gjort følgende:
> I Outlook, klikker du ind på "Funktioner" derefter "Indstillinger".
> Derefter "Postformat", "Internationale indstillinger", flue ben i "engelsk
> ved besvar og videresend", noget i denne stil."
----

Denne metode kan så vidt jeg kan se ikke bruges når man har Outlook
express - eller er jeg helt forkert på den?

Hils fra
Anne-Marie

Fra : Mari

Dato : 07-01-01 19:27

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:F7266.1615$0V1.97917@news101.telia.com...
> Denne metode kan så vidt jeg kan se ikke bruges når man har Outlook
> express - eller er jeg helt forkert på den?

Jo, i versioner fra 5,0 kan det indsættes i Formater --> Indstillinger --> Send --> Internationale Indstillinger.
Men... den bedste løsning må være at opdatere sin Outlook Express.

Det er gratis - og man trykker på Start og vælger Windows Update.
Her finder man så et link, så Microsoft finder frem til de opdateringer
man har brug for. Tag dem i datorækkefølge - de installerer sig selv.
Ingen meddelelser videresendes til Microsoft.

Forinden opdatering, så lav en kopi af den mappe, der hedder C:\Windows\Application Data.
og C:\Windows\Foretrukne

I de mapper ligger alle jeres mailadresser, mails og bookmarks.
De bliver liggende, men så har I en kopi, hvis det skulle kikse med opdateringen.

--
Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-01-01 18:30

> [...]
> indlæg kommer med på siderne?
>
> Du skriver du selv har haft samme problem, men har nu rettet det
> manuelt - hvordan retter man det manuelt?

Let som fod i hose - du flytter musen op på SV- markerer og skriver Re -
husk lige at få det lille kolon med også !

Held og lykke

søndagsaftenhils fra Anne-Marie

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-01-01 18:54

Hejsa Margit
> Siden er lukket. Jeg har haft samme problem, men har nu rettet det
> manuelt.

<> Sorry var jeg ikke klar over idet jeg også selv kun har rettet manuelt -
det tager jo ingen tid og er bare et spørgsmål om vane!!

> Er spændt på om det hjælper. Jeg kan forøvrigt heller ikke bare sende
til
> nyhedsgruppen. Har du forstand på det?

<> umiddelbart forstår jeg ikke dit spørgsmål - men jeg har sommetider
problemer med at sende til nyhedsgrupper - men da ligger fejlen hos Stofanet
og det kunne jo tænkes at det også var tilfældet at din udbyder sommetider
har fejl i systemet - men må tilstå at jeg nok ikke er den rette at spørge -
at jeg sunne besvare det med SV/RE skyldes udelukkende at jeg selv havde
samme problem for en månedstid siden
altså mere held end forstand you see!!

Søndagaftenshils fra
Anne-Marie

Fra : Sv. Aa. Jensen

Dato : 07-01-01 19:14

Hej Anne Marie
Problemet er løst. Som du kan se andet sted på listen kan jeg sende. Jeg
skriver bare "Re" i emnefeltet. Så går det ind på listen. Tak for hjælpen
Margit

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:E7266.1614$0V1.97829@news101.telia.com...