Opdatering
Fra : Leif Elsborg

Dato : 20-09-01 16:26

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside via frontpage 2000. Jeg har observeret et
problem, når jeg gemmer siden i "foretrukne" i explorer 5.5 og så kalder den
via munuen, skal jeg klikke på opdater for at den indlæser hele hjemmesiden

Der er ingen problemer, hvis siden ikke er i listen over "foretrukne"

Er der en fejl på hjemmesiden og hvordan kan den rettes ?

På forhånd tak !

Med venlig hilsen

Leif Elsborg

E-mail: Leif_elsborg@mail.tele.dk
Web: www.elsborg1.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-09-01 16:52

Hej Leif

Det er ikke decideret en fejl på hjemmesiden, men din Explorer, som er sat
til at "huske" (cache) siderne, og derfor bare viser dig det, som er i
cachen. Det kan jo være et problem på flere sider end lige din, så derfor
kan du ændre indstillingerne i Exploreren
(Funktioner/Internetindstillinger/Generelt/Midlertidige internetfiler -
indstillinger... sæt denne til det passende).

Du kan desuden indsætte følgende på din hjemmeside, så skulle du undgå, at
den bliver cachet
<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-store">

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk