Forkølet kat
Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 20-09-01 15:23

Jeg har en kattekilling, der siden den blev født har været meget forkølet.
Med snot og øjne der løber. Er der nogen der har et godt råd
Jette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-09-01 16:43

Hej Jette

Ja, jeg synes du skal gå til dyrlæge med den... Det er tilsyneladende noget,
som ikke lige går væk af sig selv, og så er det bedste, at lade dyrlægen
vurdere hvordan et behandlingsforløb skal foregå.

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 20-09-01 21:37

"Jette Vangsgaard" <j.vangsgaard@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har en kattekilling, der siden den blev født har været meget forkølet.
> Med snot og øjne der løber. Er der nogen der har et godt råd
> Jette

Hej Jette.

Sådan var vores killing også da vi fik ham, lægen sagde at det var temligt
alvorligt. Han fik antibiotika i en lille uge + øjendråper, så var problemt
dog løst....

Så til læge med skravlet.

mvh Tommy fer