apache-server-problemer...
Fra : Jesper Brunholm

Dato : 20-09-01 10:16

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men håber!

Jeg har pludselig (det virke i går aftes) fået problemer med min
apache-server, min browser siger:

"Repeated attempts failed to load this page completely. There may be a
problem with the server"

når jeg prøver på at tilgå "localhost"...

Er der nogen der kan give råd om, hvordan jeg finder/løser problemet?

pf tak

Venlig Hilsen

Jesper Brunholm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 20-09-01 10:49

Jesper Brunholm wrote:
> Jeg har pludselig (det virke i går aftes) fået problemer med min
> apache-server, min browser siger:
>
> "Repeated attempts failed to load this page completely. There may be a
> problem with the server"

[snip osv...]

Undskyld forstyrrelsen - mit problem er nu løst - det var åbenbart min
M$ winbugs det var galt med - alt ser ud til at virke her efter et
reboot (foranlediget af at den begyndte at lave fejl på andre
områder/applikationer også).

Venlig Hilsen

Jesper Brunholm