Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lån til andelslejlighed
Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 19-09-01 20:44

Nu har jeg fået den andelslejlighed jeg har været skrevet op til i mange
år. Jeg skal derfor ud og låne ca. 170.000 kr. (lægger selv resten
kontant) over ca. 15 - 20 år. Lånemarkedet er noget af en jungle for en
"nybegynder" som mig, jeg håber derfor på at der er nogen der kan give
et par gode råd både mht. til rente, bank og hvilket lån jeg skal
tage...

Hvis det har nogen betydning, skal det lige siges at lejligheden ligger
i Ordrup (Gentofte kommune).

-Sebastian: )

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Niels Frederiksen

Dato : 26-09-01 19:40

Hej Sebastian!

Jeg spurgte selv om samme spørgsmål for noget tid siden. Jeg har fået et
boliglån i Jyske Bank til 7,5% p.a. (efter sidse renteændring). Lånet er på
kr. 250.000,- og er betinget af at jeg samtidig har lønkonto hos dem.
Omkostninger til oprettelse er 1% af det lånte beløb.

Jeg har spurgt en del banker, hvor Jyske Bank og Forstædernes Bank kunne
tilbyde de bedste vilkår.

God jagt!

Niels