Detonator XP/GeForce MX400 videoproblemer
Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 19-09-01 15:04

Jeg har efter installation af de nye detonator drivere, stødt på det lille
problem at WinXP fryser hver gang jeg forsøger at afspille video. Det er
ligemeget om det er realplayer, Quicktime eller Windows Media - jeg får
simpelthen blue screen of death hver gang.

Er der nogen der har oplevet noget lignende, og eventuelt har en løsning?

Mvh

Anders

Fra : Wizeguy

Dato : 19-09-01 16:09

"Anders Lauge Madsen" <anders.dont.send.shit@audio.dk> wrote in message
> [...]
> simpelthen blue screen of death hver gang.
>
> Er der nogen der har oplevet noget lignende, og eventuelt har en løsning?

Løsningen er at skifte tilbage til Detonator 14.xx eller 12.90. De nye
Detonator XP 21.81 er specielt optimeret for GeForce3, og de fleste ejere af
GeFoce 1/2 kort får intet ud af at installere dem.

---
Mvh
Anders

Fra : Sporten

Dato : 19-09-01 22:56

Blomsten:125245244
"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message

> [...]
af
> GeFoce 1/2 kort får intet ud af at installere dem.

NÅ hvordan kan det så være at jeg steg 900 point i 3dmark2001, på et daytona
Gforce 2 pro 64 ddr da jeg installerede dem. og lige til en orintering har
jeg set flere indlæg hvor folk har fået bedre score med 21.84 på deres
Gforce kort.

--
MVH Sporten.
---------------------------------

Fra : Wizeguy

Dato : 19-09-01 23:43

"Sporten" <morten.roslev@adr.dk> wrote in message

> [...]
> Gforce 2 pro 64 ddr da jeg installerede dem. og lige til en orintering har
> jeg set flere indlæg hvor folk har fået bedre score med 21.84 på deres

Jamen tillykke med det. Hvis du læser mit indlæg lidt nærmere, skriver jeg
jo faktisk heller ikke, at GeForce 1/2 ejere ALDRIG kan få en bedre ydelse!
Faktum er bare, at Detonator XP er GeForce3 optimerede, og man kan kun regne
med bedre ydelse hvis man har sådan et kort.
---
Mvh
Anders

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-09-01 11:08

> [...]
> Gforce 2 pro 64 ddr da jeg installerede dem. og lige til en orintering har
> jeg set flere indlæg hvor folk har fået bedre score med 21.84 på deres

Ja, men ikke ALLE... Jeg fik 3890, på GF2GTS med Detonator 3 (12.90) til
win2K, I winXP. Da jeg skiftede til Detonator 4 (21.82) røg jeg ned på
3812... Ikke meget, men ikke desto mindre et fald i ydelse...

Jonny.