Fremragende mad på kro på sjælland - hvor?
Fra : Anders

Dato : 19-09-01 13:52

Har brug for en kro på sjælland hvor man kan sove en enkelt nat og hvor de
om aftenen kan servere særdeles god mad - synes tidligere jeg har læst om et
par steder, og de har vist også været anmeldt i berlingske men nu kan jeg
ikke huske / finde dem? Skulle gerne samtidigt være hyggeligt sted idet der
er med konen jeg skal ud

Kan nogen hjælpe?

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 19-09-01 17:31

"Anders" <no@email.dk> wrote in message
> [...]
> par steder, og de har vist også været anmeldt i berlingske men nu kan jeg
> ikke huske / finde dem? Skulle gerne samtidigt være hyggeligt sted idet

hvis du kan køre 12 km mere end til køsten af sjælland så er Damme kro på
sydvest møn et godt sted

Fra : Arne Skovgaard Madse~

Dato : 19-09-01 22:20

Jeg kan anbefale Menstrup Kro. Den ligger mellem Næstved og Skælskør.
Den er go!

Mvh
Arne

Anders <no@email.dk> skrev i en