Dualhead med TV (G550)
Fra : Martin

Dato : 18-09-01 11:19

Jeg har netop modtaget mit nye Matrox G550 dualhead, og de skulle straks
prøves med mit TV. Jeg har fået den til at vise billedet. Men billedet
flimrer meget, jeg har indstillet det til PAL. Men er det mit fjernsyn
(billigt lumatron) der ikke kan modtage signalet eller er det
indstillingerne der er forkerte?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Helbo
mhj@mind-media.dk
www.mind-media.dk

Fra : Esben

Dato : 18-09-01 19:25

"Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> [...]
> flimrer meget, jeg har indstillet det til PAL. Men er det mit fjernsyn
> (billigt lumatron) der ikke kan modtage signalet eller er det

Hvilken slags flimmer er der tale om?

--
Esben

Fra : Martin

Dato : 18-09-01 22:08

> Hvilken slags flimmer er der tale om?

Der flimrer nogen lodrette streger henover skærmen, billedet står pænt bag
dem

--
Med Venlig Hilsen

Martin Helbo