Katte og ombygning af hus??
Fra : Britta Larsen

Dato : 18-09-01 10:21

Hej NG :)

Jeg har et lidt underligt spørgsmål, men kender nok selv svaret men kan ikke
helt huske tilbage...

Nogen der har set/oplevet katte under ombygning af hus indvendigt?

Det eneste jeg kan huske er af der var en kat der kom til og sætte potte
aftryk i cementen, så dem kan man svagt se under vinylen i dag *G*
Og det var sommer så man så ikke så meget til dem.....

Ville bare høre lidt erfaring....

Og er interesseret i at købe en kat, men hvor når det bliver ved jeg ikke
endnu, vi flytter i hus fra weekenden af, og vi er uden Internet så ville
gerne have et par tilbyd hvis det var :)
Jeg ved hvis pengene er til det vil jeg meget gerne købe en Norsk
Skovkat.... (hun eller han) er mig hvis lige meget....
Skal helst være renlig..... for der er gulvtæpper i huset, ved hvor bøvlet
de er og gør rene efter en kat *G*

Skriv til mig på
britta@trab.dk

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Britta Larsen

Dato : 18-09-01 10:23

ups glete at skrive at jeg bor i Horsens (jylland)

M.v.h.

Britta Larsen