Windows XP, jeg kan ikke nære mig :-)
Fra : Jakob H K

Dato : 17-09-01 23:52

Jeg har lige set windows XP og kan ikke nære mig for at fyre op under
gryderne

Det så fandeme godt ud. Meget overskueligt og meget lækkert designet.
Efter sigende skulle det også være stabilt.

Nå det var nu egentlig ikke det jeg havde på hjertet. Vi prøvede at
afspille en mp3 med mediaplayer og lur mig om en tro kopi af Itunes
smarte psykedeliske display ikke tonede frem. Det er det vildeste ripoff
og kan kun være lavet for at provokere

Hygge

Jakob H K

Fra : J.C. Voss

Dato : 18-09-01 00:46

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Jeg har lige set windows XP og kan ikke nære mig for at fyre op under
> gryderne

Mens du er ved det, så fyr lige op under denne lille Office XP-ting.

<http://www.mobilixnet.dk/~wai30886/xp_bra.mov> [1.7 Mb].

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Jakob H K

Dato : 18-09-01 09:41

Hi Hi, de skulle have taget skridtet (undskyld udtrykket) fuldt ud, og
ladet Bill Gates tage den mandlige hovedrolle

Hygge

Jakob H K

Fra : J.C. Voss

Dato : 18-09-01 09:50

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Hi Hi, de skulle have taget skridtet (undskyld udtrykket) fuldt ud, og
> ladet Bill Gates tage den mandlige hovedrolle

Ja det kunne sq ha' været ekstra underholdende (-;

Nu vi er ved de sjove indslag, så tag lige og kør denne flashfil
<http://www.mobilixnet.dk/~wai30886/27549_winrg.swf> - den er _meget_
interaktiv, og forholdsvis underholdende.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 18-09-01 10:48

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> [...]
> <http://www.mobilixnet.dk/~wai30886/27549_winrg.swf> - den er _meget_
> interaktiv, og forholdsvis underholdende.

'Required DLL: windows.dll Was found. So Windows has deleted it'

LOL

MVH ANR

"Mmmm... Sixty-four Slices of American Cheese"
-Homer Simpson

Fra : Jakob H K

Dato : 18-09-01 15:17

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> http://www.mobilixnet.dk/~wai30886/27549_winrg.swf

Den er sgu skæg, men helt upartisk er den ikke

Hygge

Jakob H K

Fra : Peter Gersmann

Dato : 18-09-01 05:22

In article <1ezwnjz.o24js11v00r40N%ingen@email.dk>, ingen@email.dk
(Jakob H K) wrote:

> Vi prøvede at
> afspille en mp3 med mediaplayer og lur mig om en tro kopi af Itunes
> smarte psykedeliske display ikke tonede frem. Det er det vildeste ripoff
> og kan kun være lavet for at provokere

Eh, iTunes er da det vildeste rip-off på 80 MP3 playere til Windows. De
effekter har pc brugerne haft i laaaaaang tid. Og med en masse
valgmuligheder. Uden logo!

//Peter Gersmann