Rygsæk
Fra : Marie Plesner Kønig

Dato : 17-09-01 22:36

Hejsa...

Er der nogen der ved, hvor man kan købe en rygsæk ( ca. 60 l ) gerne på
hjul...og gerne online-butik..evt. i udlandet ( europa )

Tak

KH Marie

Fra : Gunnar Martensen

Dato : 26-09-01 19:19

Kære Marie Plesner Kønig.

Jeg vil anbefale dig at gå den tunge vej
hen i en butik, hvor de giver en god service.
De vil vise dig, hvordan du justerer rygsækken,
og så kan du mærke, hvordan rygsækken fornemmes
på kroppen.

Med venlig hilsen
Gunnar Martensen

Fra : Lars Uggerly

Dato : 27-09-01 07:06

"Marie Plesner Kønig" <mermail@compaqnet.dk> wrote in message

> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvor man kan købe en rygsæk ( ca. 60 l ) gerne på
> hjul...og gerne online-butik..evt. i udlandet ( europa )

Prøv www.globetrotter.de
Der ar jeg handlet flere gange med stor tilfredshed.

mvh
Lars

--
Posted from [212.93.39.28]