Andet multimedie
ps 6.0 navngivning af lag ?
Fra : Ninna Rasmussen

Dato : 17-09-01 22:40

Hvordan navngiver og omdøber man lagene i PhotoShop 6.0? Jeg kan kun få lov
til at navngive tekslag under oprettelsen og kan ikke omdøbe disse. De
øvrige lag kan jeg slet ikke navngive hverken under oprettelse eller ved at
stille mig i det pågældende lag og klikke/dobbeltklikke osv.
Ninna.

Fra : Klaus Madsen

Dato : 17-09-01 22:51

Du højreklikker bare på laget og vælger layer properties (i den engelske
version)

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Kører du Custom/Chopper MC, så se her: www.custom-mc-turklub.dk

Fra : Ninna Rasmussen

Dato : 17-09-01 23:35

Tak Klaus det virker. Nu har jeg igen fået overblikket.
Hilsen Ninna Rasmussen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-09-01 05:57

> Tak Klaus det virker. Nu har jeg igen fået overblikket.
> Hilsen Ninna Rasmussen

Hold eventuelt "Alt" nede mens du dobbeltklikker på laget du vil omdøbe.

- Lars