Adskilning af T28s
Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-09-01 16:45

Hej
Min T28'er er gået død efter at have fungeret i 1 måned efter at være blevet
udsat for gennemvædning og efterfølgende tørring i ovn ved 50°, muligvis på
grund af ophold i fugtige omgivelser. Garanti er der næppe noget af med den
behandling den hhar fået, og så er den vist også over et år gammel. Derfor
vil jeg rense printet i isopropylalkohol for at fjerne evt. kalk
(etc.)-belægninger fra vandet/fugten (skulle være godt iflg.
elektronik-gruppen), men telefonen er ikke så let at skille ad.
Der er ikke en eneste synlig skrue, og jeg tør ikke lige at brække løs i den

Så, hvis der er nogen der lige har et godt råd tiol at skille den ad, så
bliver jeg meget glad
'
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 17-09-01 17:33

> Så, hvis der er nogen der lige har et godt råd tiol at skille den ad, så
> bliver jeg meget glad

Det er sjovt at det har været oppe så mange gange i løbet af så kort tid...
Nå men så vidt jeg har forstået skal du sætte et tyndt stykke metal ind i
sprækken mellem bagstykke og cover øverst, til venstre og til højre og
derefter lirke den fra hinanden.......
Hvis det ikke er rigtigt så ret mig endeligt

Mvh.
Hans-Jacob

--
"If you cant solve a problem then screw it up until somebody fix it" En af
mine (meget poetiske :)) kammerater

Fra : Jacob

Dato : 18-09-01 12:53

Hej Jes

Jeg er ikke sikker på der er så meget at gøre, men prøv bare....

Isopropylalkohol kan ikke stoppe korrosion ! Dette afhænger selvfølgelig
også af hvad det er for en væske den har været dyppet i.