DK stavekontrol til Agent
Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 16-09-01 23:55

Findes der en dansk stavekontrol til Agent?
MVH. Kim S. Poulsen (OZ4ZP)

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 17-09-01 00:05

Kim S. Poulsen <kimsp@post4.tele.dk> wrote:

> Findes der en dansk stavekontrol til Agent?

Nej, men man kan lave en selv. Det tager dog et stykke tid før man får
ord nok, til den er værd at bruge (3 nye ord bare i denne artikel, uden
URL'en)

Hvis det har interesse kunne jeg smide mine ordlister på en webside
sammen med opskriften på hvordan man laver en ny ordliste, og hvad man
gør når en fil er fyldt op.

Ellers giver
http://groups.google.com/groups?q=agent+dansk+stavekontrol&hl=en&btnG=Google+Search&meta=
nogle brugbare artikler og tråde.

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 17-09-01 00:21

On Mon, 17 Sep 2001 01:05:16 +0200, Niels@fabel.dk (Niels Teglsbo)
wrote:

> [...]
>
>Hvis det har interesse kunne jeg smide mine ordlister på en webside
>sammen med opskriften på hvordan man laver en ny ordliste, og hvad man

Ok tak, jeg vil kigge lidt mere på Google. Jeg håbede man måske kunne
konvertere nogle gamle .dic (eller hvad de nu hedder) filer fra et
tekstbehandlingsprogram.
MVH. Kim S. Poulsen (OZ4ZP)

Fra : Niels Pauli Hansen

Dato : 17-09-01 02:43

Kim S. Poulsen wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ok tak, jeg vil kigge lidt mere på Google. Jeg håbede man måske
> kunne konvertere nogle gamle .dic (eller hvad de nu hedder) filer
> fra et tekstbehandlingsprogram.
Så skal du finde et rigtigt gammelt tekstbehandlingsprogram som gemmer
orderne i ASCII. Jeg mindes at jeg engang brugte et sådant til DOS.
Kan bare ikke huskse hvad det hed.

--
Niels Pauli Hansen

Fra : Benny Pedersen

Dato : 19-09-01 00:33

Niels Pauli Hansen skrev om Re: DK stavekontrol til Agent

og her er min kommentar på det:

notepad ?

eller var det EDIT.com ?

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Jesper Harder

Dato : 17-09-01 02:57

Der er også en stor ordliste på <http://da.speling.org/>