E-Mail
webnoob 5265
Erfaringer med Internet Anywhere ønskes
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-09-01 16:58

Hej alle,

Jeg overvejer at skifte til Internet Anywhere fra en Communigate mailserver,
så jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke erfaringer folk har med Internet
Anywhere - godt som dårligt.

På forhånd tak!

Tony Lorentzen
tony@lorentzen.com

Fra : apollo14

Dato : 17-09-01 11:11

Tony Lorentzen wrote in dk.edb.internet.software.mail+news at 16 sep
2001

> [...]
> mailserver, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke erfaringer
> folk har med Internet Anywhere - godt som dårligt.

jeg kører med den, her hjemme. Og indtil vidre har den kørt
upåklagetligt, der er kun et ankepunkt, og det er at når man lave
apopkontoer, skal man selv skrive hvilken postbox den skal i, det kunne
man have lavet med en rullemenu. Ellers er den bare for fed, men har
endnu ikke fundet ud hvordan man kan, administrere den via email.

--
apollo14
Flower: 19262549