Foldud menu i venstre side ?
Fra : Peder Nielsen

Dato : 16-09-01 12:03

Hvordan laves noget lignende som på www.ofl.dk , i venstre side hvor der er
frames, jeg har hentet en menu på www.dynamicdrive.com, men den er beregnet
til at lige i toppen af siden, kan den evt. ændres?, ellers ser den ud til
at den er til at gennemskue hvordan menuerne skal ændres.
Jeg har også kigget på http://www.dhtmlcentral.com/coolmenus/examples/, men
den ser svær ud, og er uoverskuelig !
På forhånd tak
Peder Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-01 14:43

Sun, 16 Sep 2001 13:03:01 +0200, skrev "Peder Nielsen"
<hegns@image.dk>:

>Hvordan laves noget lignende som på www.ofl.dk ,

Det er en javaapplet, se f.eks. http://anfyteam.com/ln/danish/
ellers søg på java applet menu (eller noget lign.) på
http://www.google.com.

Har den ulempe, at nogen vælger ikke at vil/ikke kan se java og
derfor bør der være en form for alternativ navigering på siderne.

>jeg har hentet en menu på www.dynamicdrive.com, men den er beregnet
>til at lige i toppen af siden, kan den evt. ændres?

Måske, kan du ikke give linket mere præcist, det er jo svært at
gætte sig til, hvilken du har fundet.

Prøv evt. at se på <http://afsoft.miesto.sk/> under menu maker,
den er gratis at bruge.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peder Nielsen

Dato : 18-09-01 13:35

> [...]
>
> Har den ulempe, at nogen vælger ikke at vil/ikke kan se java og
> derfor bør der være en form for alternativ navigering på siderne.

Hvor mange % ca. ?

Og hvordan insættes alternativ navigering ?

> Måske, kan du ikke give linket mere præcist, det er jo svært at
> gætte sig til, hvilken du har fundet.

Kan hentes her http://www.burmees.nl/menu/menus.htm
Den hedder HVmeny, og jeg har fået den til at virke delvis,men når man har
frames er der problemmer med visning af andre sider i hovedrammen, kan dette
problem løses, så man beholder menuen i venstre side ?
Den er delvis installeret på denne side
http://home.worldonline.dk/~17162594/