Arrowhead
Fra : Jens

Dato : 15-09-01 23:54

Jeg søger oplysninger omkring opkoblingen hos Arrowhead for
antenneforeninger.
Jeg er interesseret i at høre hvilket kabel-modem/router de benytter. Deres
hurtigste forbindelse 4/2 Mbit/s, leverer den den lovede hastighed ? Har
deres kabel-modem/router indbygget telefonstik til IP-telefoni ?
Hvad er generel erfaring med Arrowhead ? Er de stabile, hvordan er deres
service, newsserver, hastighed ud i verden etc.

Jens

Fra : Peter

Dato : 16-09-01 00:19

"Jens" skrev

> [...] Arrowhead [...] hvordan er deres [...] newsserver

Lige netop det vil jeg også meget gerne høre!

Fra : Ngr

Dato : 16-09-01 12:57

Jeg har nu haft Arrowhead som ISP i 1/2 år.
Mht. til hastigheden får man det man betaler for.
Nogen gange lidt mere, andre gange lidt mindre.
De har ingen newsserver (
Servicen er de gange jeg har haft brug for den, meget sløv og langsommelig.
Derudover er jeg glad for at min ftp klient har resume funktion, da man
bliver smidt af en gang imellem.
Jeg har tidligere haft både Cybercity og 12Move, og samlet set er Arrowhead,
efter min mening ligeså god/dårlig som dem.

Hilsen Dcu

Fra : Jens

Dato : 16-09-01 17:53

"Ngr" <ngr@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har tidligere haft både Cybercity og 12Move, og samlet set er
Arrowhead,
> efter min mening ligeså god/dårlig som dem.

Hvilken hastighed har du købt ? Hvilket kabel-modem leverer de med til
forbindelsen ? Har du nogen idé om kvaliteten af deres News server ?

Jens

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 16-09-01 18:20

In article <LN4p7.17935$sk1.545972@news010.worldonline.dk>, Jens wrote:

> Hvilken hastighed har du købt ? Hvilket kabel-modem leverer de med til
> forbindelsen ? Har du nogen idé om kvaliteten af deres News server ?

Prøv lige at læse det igen ;)

--
Andreas Plesner Jacobsen | You will gain money by a speculation or lottery.

Fra : Ngr

Dato : 16-09-01 19:41

Jeg har en 512/256 forbindelse.
Det er et Cisco ubr900 kabelmodem.

Fra : Erik

Dato : 19-09-01 22:08

> hastighed ud i verden etc.

God forbindelse til DIX'en og resten af verden med Global Crossing.

Arrowhead har forbindelserne til omverdenen i orden.

Der går rygter om, at Arrowhead er ved at blive solgt fra eller lukket, idet
deres svenske moderselskab har ændret stradigi. Folkene på de høje poster
skulle også værre smuttet.......

/Erik Lauridsen

Fra : Jens

Dato : 20-09-01 00:05

Ja, det kan man se her: http://www.arrowhead.dk/kundeservice/

> Der går rygter om, at Arrowhead er ved at blive solgt fra eller lukket,
idet
> deres svenske moderselskab har ændret stradigi. Folkene på de høje poster
> skulle også værre smuttet.......

Om folkene er smuttet har jeg intet hørt om, men jeg har læst
(http://www.arrowhead.com) at de har ændret strategi til bredbånd.

Jeg mangler dog stadig at høre om deres hurtigste forbindelse 4/2 Mbit/s,
leverer den den lovede hastighed ? Men den er der måske ingen som har ?

Jens

Fra : Stine Darmer

Dato : 25-09-01 10:05

Jens <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Mw9q7.862$t8.32917@news010.worldonline.dk...

> Jeg mangler dog stadig at høre om deres hurtigste forbindelse 4/2 Mbit/s,
> leverer den den lovede hastighed ? Men den er der måske ingen som har ?
>
> Jens

Ganske få har den. Fra min tid i Arrowhead kan jeg kun sige, at kunderne var
tilfredse med ydelsen - der var heller ikke nogen fiksfakserier i den
retning. Hvad der blev solgt, blev leveret.

Jeg regner med det fortsat er sådan :)

/Stine

Fra : Tribal

Dato : 03-10-01 12:09

Jeg har haft 4 mbit/2mbit har dog afmeldt den igen, idet vi ikke fik mere
end 1½ mbit ca ud af det.
Og nej det var ikek fra en ungroviansk server someplace men fra en fin
svensk en som absolut har
båndbredden til det..
Spild af penge more or less.

Fra : Stine

Dato : 08-10-01 21:38

Tribal <nd@FUCKYOURSPAMcrack.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bbaf1fe$0$284$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> end 1½ mbit ca ud af det.
> Og nej det var ikek fra en ungroviansk server someplace men fra en fin

Well, så er det nok alligevel ikke længere, som det plejede at være....

Har du prøvet at hente direkte fra AH serveren - enten i Glostrup eller på
Jeres centrale hovedstation?

Hvis hastigheden derfra er ligeså uduelig skyldes det normalt ikke selve
internetleverancen, men derimod kabelnettet, som jo har sine begrænsninger
(på samme måde, som der er forskel på ADSL forbindelser)

Sorry, men kan jo ikke lide lade være med at tjekke, vel..:)

/Stine