Anbefaling af webmail
Fra : Jonas Delfs

Dato : 15-09-01 20:53

Hej -

Er der nogen der kan anbefale nogle 'letvægts'-webmail-programmer der kan
håndtere flere konti pr. bruger?
Altså, jeg søger en webmail der er meget text-baseret og som kan håndtere
flere konti pr. bruger (gerne adskilt så der er en inbox pr. konto). Diverse
fancy features er ikke nødvendigt, den skal bare kunne sende og
modtage/læse.

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 16-09-01 09:37

Jonas Delfs wrote:

> [...]
> flere konti pr. bruger (gerne adskilt så der er en inbox pr. konto). Diverse
> fancy features er ikke nødvendigt, den skal bare kunne sende og

Det lyder som noget, du kunne smække sammen rimeligt hurtigt med PHPs
IMAP-funktioner. Det lyder ikke som om, sådan noget som vedhæftede filer
og andre avancerede funktioner er så vigtigt for dig, og så kan et
webmailprogram jo laves rimeligt hurtigt.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 16-09-01 13:36

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

Diverse

> Det lyder som noget, du kunne smække sammen rimeligt hurtigt med PHPs
> IMAP-funktioner.

Ja, klart nok - men hvis der er nogen der har gang i et opensource-projekt
der kan netop dette er det helt sikkert mere gennemført end det jeg vil
kunne smække sammen på 10 minutter.

> Det lyder ikke som om, sådan noget som vedhæftede filer
> og andre avancerede funktioner er så vigtigt for dig, og så kan et
> webmailprogram jo laves rimeligt hurtigt.

Vedhæftede filer var godt nok ikke under 'fancy features'.

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Troels Arvin

Dato : 16-09-01 14:24

On Sat, 15 Sep 2001 21:53:07 +0200, "Jonas Delfs" <jonas@nospam.delfs.dk>
wrote:

> Altså, jeg søger en webmail der er meget text-baseret og som kan
> håndtere flere konti pr. bruger (gerne adskilt så der er en inbox pr.
> konto)
Jeg synes, at TWIG er ganske glimrende:

http://twig.screwdriver.net/

Fra : Jonas Delfs

Dato : 16-09-01 15:21

"Troels Arvin" <troels@arvin.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, at TWIG er ganske glimrende:
>
> http://twig.screwdriver.net/

Det ser ganske godt ud -- og var jeg på jagt efter et større, avanceret
webbaseret kontorprogram ville det sikkert også blive mit valg. :)

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 16-09-01 15:37

Jonas Delfs wrote:

> Det ser ganske godt ud -- og var jeg på jagt efter et større, avanceret
> webbaseret kontorprogram ville det sikkert også blive mit valg. :)

Jeg tror ikke, du kan finde noget "letvægts", der samtidig har
deciderede brugere, der så har flere POP/IMAP-kontoer. Det var derfor,
jeg foreslog dig selv at lave det.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 16-09-01 15:40

> Jeg tror ikke, du kan finde noget "letvægts", der samtidig har
> deciderede brugere, der så har flere POP/IMAP-kontoer. Det var derfor,
> jeg foreslog dig selv at lave det.

Det bliver nok også løsningen hvis ikke jeg finder noget.

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Lars