Søges : MS Office & Illustrator
Fra : Sneaky

Dato : 15-09-01 05:15

Har forgæves forsøgt at downloade MS Office og Illustrator 9.0 for Mac.

Jeg har prøvet eks. Limewire og Hotline og intet lykkes. Limewire crasher og
Hotline sætter mig i kø med 100 andre og lukker altid ned inden det er
downloaded

Hjælp modtages gerne. Mail svar til kenneth_baerbar@hotmail.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-09-01 21:11

In article <B7C823EB.506%sneaky@hotmail.com>,
Sneaky <sneaky@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Hotline sætter mig i kø med 100 andre og lukker altid ned inden det er

Du kan få fat i dem begge her: 195.249.139.44

Du bruger bare din browser. Login og password kan fås på samme side.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Simon Tørnqvist

Dato : 15-09-01 21:19

ROFL! Den perfekte løsning...

Simon T

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-09-01 22:13

> [...]

> Hotline sætter mig i kø med 100 andre og lukker altid ned inden det er

nemt, du køber dit software, jeg kan stave det for dig K Ø B E!

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-09-01 22:25

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> nemt, du køber dit software, jeg kan stave det for dig K Ø B E!
>
> /thomas

Ligesom din MacSOUP ? Nej jeg kunne ikke lade være, jeg er blevet punket
ofte fordi jeg ikke har fået betalt min, hvilket i øvrigt også er for
dårligt.

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-09-01 22:54

> Ligesom din MacSOUP ? Nej jeg kunne ikke lade være, jeg er blevet punket
> ofte fordi jeg ikke har fået betalt min, hvilket i øvrigt også er for
> dårligt.

tuché :) ..det er for dårligt, desværre er man tit tilbøjelig til at
lade shareware være shareware, især når det som macsoup er flinkt
shareware der ikke brokker sig fra tid til anden. Men jeg skal da ha
skrabet de $20 sammen og sendt til tyskland. BTW, er det ikke snart
længe siden den er blevet opdateret ?

/thomas

Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 15-09-01 22:59

> [...]
> lade shareware være shareware, især når det som macsoup er flinkt
> shareware der ikke brokker sig fra tid til anden.
Det er for længe siden du har læst nyheder på en Wintel maskine
herefter sætter man stor pris på det arbejde Haller/erichsen har udført.

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-09-01 23:17

Rubini & Rasmussen <rubini@image.dk> wrote:

> Det er for længe siden du har læst nyheder på en Wintel maskine
> herefter sætter man stor pris på det arbejde Haller/erichsen har udført.
>
> mvh.
> Flemming Rubini

simply genius, ingen andre newsreadere når suppen til sokkeholderne.
/thomas

Fra : Jesper

Dato : 15-09-01 23:29

> [...]

> Hotline sætter mig i kø med 100 andre og lukker altid ned inden det er

Brug HotFimd og PitBull Pro istedet.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,