Drivere til ASUS V7100
Fra : NEL

Dato : 15-09-01 16:07

Jeg mangler en driver til mit ASUS V7100 GF2 MX400 kort. Er der en der har
en sådan, Asuses hjemmeside fungere nemlig ikke...
Hvis du ligger inde med driveren, er du en guttermand hvis du gider at
e-maile den. boje@c.dk
Venlig hilsen
Niels H.

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 15-09-01 16:15

"NEL" <babmin@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en sådan, Asuses hjemmeside fungere nemlig ikke...
> Hvis du ligger inde med driveren, er du en guttermand hvis du gider at

hent en fra www.nvidia.com, de er som regel hurtigere en producenternes egne
drivere og virker til alle kort med nvidia GPU. bruger selv den nyeste
version til WIN2000/XP, som kører glimrende.

--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Fra : raven

Dato : 15-09-01 17:00

On Sat, 15 Sep 2001 17:07:05 +0200, "NEL" <babmin@e-mail.dk> wrote:

> [...]
>en sådan, Asuses hjemmeside fungere nemlig ikke...
>Hvis du ligger inde med driveren, er du en guttermand hvis du gider at

tyskerne har orden i sagerne:

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V7100/

men jeg kan bekræfte, at det er bedre at bruge nvidia's drivere, til
3D spil. Men måske mister du herved nogle apps til tv-in/out. Det kan
du få med TV-Tools.

http://guru3d.com/download/nvidia.shtml

http://come.to/tvout

mvh