Hjælp mig !.. Hjemmeside , som jeg kunne i~
Fra : Aleks & Karina Rasmu~

Dato : 15-09-01 14:49

Hej ..

Jeg kan ikke finde ud af " //homeX.inet.tele.dk/x " , Måske andre ved
hvordan man laver med det ?

Jeg vil bruge Frontpage 2000 .

Høje Tåstrup
Mail : hyundai@adslhome.dk

Fra : Christian

Dato : 15-09-01 15:49

Hej!

Hvis jeg forstår jeres nødråb rigtigt, så drejer det som, hvad der skal
stå i stedet for "x" - ikke?

Første "X" er et nummer, der angiver hvilken server, som hjemmesiden
ligger på. TDC har mange kunder og derfor også mange sådanne servere.

"homeX" er altså alt mellem "home1" til "home11" eller måske endnu
længere - ved ikke hvor langt TDC er kommet i nummerrækken. I de papirer,
som I har fået fra TDC, da i bestilte en hjemmeside, skulle det gerne
fremgå, hvad for et "nummer", som i er koblet op på.

Det sidste "X" er så navnet på hjemmesiden. Det har I også fået papirer
på - hvis I ikke har det, må I kontakte TDC. Hvis I har kaldt den for
"Rasmussen" f.eks. kan det godt være, at der er flere sider med
"Rasmussen" - og så vil I også have fået at vide, at siden f.eks. hedder
"Rasmussen3" ?

Jeg havde selv engang en side på server "1" hos TDC. Siden kaldte jeg af
uransagelige årsager for "valdemar". Det gav altså følgende reference:
home1.inet.tele.dk/valdemar

Var det en hjælp? Håber det kunne bruges.

Hilsen
Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-09-01 18:08

Jeg havde selv engang en side på server "1" hos TDC.

Den ligger der stadig...