Regionsfri DVD med PowerDVD?
Fra : SharkanDK

Dato : 15-09-01 11:53

Hvilket program kan jeg bruge til det ?

På forhånd tak.

Fra : DarkJedi

Dato : 15-09-01 12:19

> Hvilket program kan jeg bruge til det ?

DVDGenie kan vælge hvilken region du vil bruge (www.inmatrix.com), men det
kræver jo stadigvæk at dit DVD-drev ikke er regionslåst!

--
DarkJedi / darkjedi@cyberimage.dk

\\ -- Let's work together to get Hash-Functions legal
\\ for medical purposes only!

Fra : SharkanDK

Dato : 15-09-01 12:14

> DVDGenie kan vælge hvilken region du vil bruge (www.inmatrix.com), men det
> kræver jo stadigvæk at dit DVD-drev ikke er regionslåst!

Hvad med Remote Selector 1.79 ?

Jeg har lige solgt mit hollywood+ kort, så nu kører jeg rent software. Da
jeg startede PowerDVD ville den skifte region og skrev at jeg kun hr 5
tilbage. Jeg har et Pioneer DVD-103.

Kan jeg så ikke bruge Remote Selector 1.79, hvis jeg da kan finde den ?
Fungerer DVDGenie på samme måde?

Fra : DarkJedi

Dato : 15-09-01 14:06

> Hvad med Remote Selector 1.79 ?

Kender den ikke!

> Jeg har et Pioneer DVD-103.

Kender heller ikke drevet, men der er mange steder på nettet hvor du kan se
om netop dit DVD-drev er regionsfrit eller om hvordan dette kan gøres!

> Fungerer DVDGenie på samme måde?

Yep .. den kan bestemme hvilken region det skal se ud som om du har valgt!
(Jeg kører selv PowerDVD rent Software, og har også kun de "5" gange, men
bruger bare DVDGenie og vælger så en region - så den tror at jeg aldrig har
skiftet... har selv et Asus E602, som er blevet "gjort" regionsfrit med at
fjerne en jumper)

Held & Lykke

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-09-01 23:20

> Jeg har et Pioneer DVD-103.

Hvis du ikke har pillet ved jumperen bag på, ved siden af jumperen til
master/slave, er drevet ikke låst. Ellers findes der masser af crackede
firmwares som klarer ærterne. DVDgenie virker fint på PowerDVD og en masse
andre. Det er her dog kun softwaren du piller ved.

Jonny.