Hvordan : filer fra pc til mac via netværk~
Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 15-09-01 10:16

Jeg har lånt en Powerbook med OS9.1 - på vores kontor-pc ligger en hel masse
grafikfiler som skal flyttes over på mac'en.

Vi har både pc'en og mac'en tilsluttet samme router/hub og de kører begge
fint via ruteren/hubben og på internettet, men jeg kan ikke få de to
computere til at "se" hianden.

Hvordan gør jeg det, så jeg kan overføre filerne?

:] Have a smiley day.....and a CrazyNight!
Kenneth Lund Petersen, koordinator
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : *nico*

Dato : 15-09-01 11:36

"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote in message
> [...]
> computere til at "se" hianden.
>
> Hvordan gør jeg det, så jeg kan overføre filerne?

Du skal have fat i et program til pcen der hedder pcmaclan.
jeg har også hørt folk her i gruppen tale om et program der hadder dave, men
jeg kender det ikke.
Hvis du sidder på et kontor med en w2k server, kan du installere
appleservices på serveren og hente dine filer fra den.

mvh
Nicolai

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-09-01 12:24

In article <3ba31cbe$0$1023$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote:

> Hvordan gør jeg det, så jeg kan overføre filerne?

Hvis det er en engangsforestilling, så smid en ftp-server op på PC'en.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk