Ny udvidelse
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 14-09-01 23:41

Hej

Jeg har nu endelig taget mig sammen til at få indstalleret 9.2.1, og
kunne i den efterfølgende genstart se et nyt udvidelses ikon... Det er
det første der hentes ind og det har symboler der ligner noget med noget
netværk... Men hvad gør den som ikke fandtes i 9.1?

I øvrigt startede maskinen op på det halve af tiden i forhold til hvad
den plejede under 9.1 Kan det muligvis skyldes at der er indstalleret ny
finder/system?

--
MVH Nicolai Brandt

Under 1 minut er mere end 2 minutter. K-E. Roldborg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-09-01 00:07

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> [...]
> det første der hentes ind og det har symboler der ligner noget med noget
> netværk... Men hvad gør den som ikke fandtes i 9.1?

OpenTransport, at du tidligere ikke sås et ikon betyder ikke at der
indlæstes et emne.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

<icq:131382336>

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 15-09-01 01:48

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> OpenTransport, at du tidligere ikke sås et ikon betyder ikke at der
> indlæstes et emne.

Takker... Jeg havde måske forventet lidt mere, når der nu dukkede et
helt nyt ikon op. Fx en mulighed for deling af internetforbindelser
(router) uden appleshare eller anden 3.parts programmer...

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-09-01 11:36

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> I øvrigt startede maskinen op på det halve af tiden i forhold til hvad
> den plejede under 9.1

Jeg har også haft min Pismo opgraderet til 9.2.1, men oplevede ikke
nogen halvering af boot-tid. Til gengæld frøs min Mac hvis jeg satte en
cd i og samtidigt benyttede en menu eller lign.

Så nu er jeg tilbage med 9.1. Er der andre der har erfaringer med 9.2.1
på Pismo'en.

/Martin

P.S. Jeg savner dog "Blå dalmatiner" udseendet

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-09-01 12:01

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> [...]
> cd i og samtidigt benyttede en menu eller lign.
>
> Så nu er jeg tilbage med 9.1. Er der andre der har erfaringer med 9.2.1

ikke på pismo, men på min icebook (og også på den hedengangne iBook) var
der ingen problemer med 9.21. på icebook'en er den fejl at lyden mutes
efter sleepmode fixet.

> /Martin
>
> P.S. Jeg savner dog "Blå dalmatiner" udseendet

prøv "kronblade 2" - jeg er måske farvet af den grønne dametaske.