/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
arne.jako.. 510
10  Kortoverv.. 510
WorldOnLine/12Move Surfcard
Fra : Jan Pedersen


Dato : 14-09-01 22:38

Efter at have kørt med de forudbetalte SurfCards (der giver en en
forudbetalt surftid på alt fra 100kr og op efter) i snart 1 år har 12Move
besluttet at lukke denne fine service...øv......Nu må jeg køre Nettid mens
jeg venter på min boligforening beslutter sig til om vi skal have Telia
fastlinie (10MBit)......
Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?



 
 
Knud Gert Ellentoft (14-09-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 14-09-01 22:58

Fri, 14 Sep 2001 23:37:41 +0200, skrev "Jan Pedersen"
<janengelbrechtpedersen@mail.dk>:

>Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?

Nej, det nærmeste du kommer er Nettid, som du åbentbart kender
og så
<http://www.cybercity.dk/produkter/fastpris/>, hvor du kan vælge
fra en til otte timers surf om dagen (udbrugt tid kan ikke
overføres i modsætning til Nettid)
samt Tiscalis lign. med en time om ugen til to timer om dagen.
<http://signup.worldonline.dk/info_ws.phtml>
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Bertel Lund Hansen (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 15-09-01 09:17

Jan Pedersen skrev:

>Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?

Nej, og det kommer heller ikke. En åben telefonlinje koster
udbyderen fuld takst uanset om der er trafik på den eller ej.

--
Bertel
http://lundhansen.dk/bertel/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Benny Pedersen (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Benny Pedersen


Dato : 15-09-01 12:46

Bertel Lund Hansen skrev om Re: WorldOnLine/12Move Surfcard

og her er min kommentar på det:

>> Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?
> Nej, og det kommer heller ikke. En åben telefonlinje koster
> udbyderen fuld takst uanset om der er trafik på den eller ej.

kunne man bare få sin el-regning på flatrate også


--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64




Martin Højriis Krist~ (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 15-09-01 11:17

"Jan Pedersen" <janengelbrechtpedersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ba27943$0$82123$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?

NetTid80 vil for 95% af brugere være ensbetydende med flatrate.
Ellers findes der et flatrateprodukt til ISDN, men oprettelsen + den
nødvendige konvertering kan næppe betale sig for dig

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



arien (25-09-2001)
Kommentar
Fra : arien


Dato : 25-09-01 00:44

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in
news:3ba32a83$0$51367$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> "Jan Pedersen" <janengelbrechtpedersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ba27943$0$82123$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>> Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?
>
> NetTid80 vil for 95% af brugere være ensbetydende med flatrate.
> Ellers findes der et flatrateprodukt til ISDN, men oprettelsen + den
> nødvendige konvertering kan næppe betale sig for dig
>
> --
> Martin Højriis Kristensen
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>

Må jeg spørge hvor jeg finder et flatrateprodukt til ISDN da NetTid80 ikke
dækker vores forbrug og vi bor uden for rækkevidde af både adsl og kabel.

MVH og på forhånd tak arien

Lars Kyndi Laursen (25-09-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kyndi Laursen


Dato : 25-09-01 01:26

On 25 sep 2001 arien enriched usenet with:

> Må jeg spørge hvor jeg finder et flatrateprodukt til ISDN da NetTid80
> ikke dækker vores forbrug og vi bor uden for rækkevidde af både adsl og
> kabel.

Pro@ccess ISDN. Se mere på http://www.zillion.dk

Priserne er svjh 2400 kr. i oprettelse og 500 kr. pr. mpneden. Alle priser
ex moms, det er jo et erhvervsprodukt.

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Usenet ville være et fredeligere sted uden danske radio-amatører

Knud Gert Ellentoft (25-09-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 25-09-01 01:38

24 Sep 2001 23:43:55 GMT, skrev arien
<7u5l41euyhidi51001@sneakemail.com>:

>Må jeg spørge hvor jeg finder et flatrateprodukt til ISDN da NetTid80 ikke
>dækker vores forbrug og vi bor uden for rækkevidde af både adsl og kabel.

TDC Erhverv som nu hedder Zillion, http://www.zillion.dk.

http://www.zillion.dk/produkter/access.

Priser er ikke opgivet på siden, der skal indhentes tilbud, men
de skulle være kr. 3.000 i oprettelse og kr. 625,-/mdr. incl.
moms.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Malene Christiansen ~ (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Malene Christiansen ~


Dato : 15-09-01 16:26

Hejsa

Godt nok har vi sagt at vi lukker for surfcard, men det er jo ikke sket
endnu. Vi har stadigvæk et lager, så man kan blive ved med at købe surfcard
på diverse Shell stationer indtil der ikke er flere.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Malene Christiansen (Supervisor) / 12move
Peter Bangs Vej 26, 2000 Frederiksberg, Denmark
Tlf. (+45) 38 16 01 23 - Fax (+45) 38 16 01 25


"Jan Pedersen" <janengelbrechtpedersen@mail.dk> wrote in message
news:3ba27943$0$82123$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Efter at have kørt med de forudbetalte SurfCards (der giver en en
> forudbetalt surftid på alt fra 100kr og op efter) i snart 1 år har 12Move
> besluttet at lukke denne fine service...øv......Nu må jeg køre Nettid mens
> jeg venter på min boligforening beslutter sig til om vi skal have Telia
> fastlinie (10MBit)......
> Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?
>
>



Thomas Jensen - pil.~ (15-09-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 15-09-01 16:45

On Sat, 15 Sep 2001 17:25:50 +0200, "Malene Christiansen - 12move"
<mach@wol.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Godt nok har vi sagt at vi lukker for surfcard, men det er jo ikke sket
>endnu. Vi har stadigvæk et lager, så man kan blive ved med at købe surfcard
>på diverse Shell stationer indtil der ikke er flere.

er det muligt i kan indsnige et link til nedenstående side i jeres
salgsmateriale ?

http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

alternativt kan ovenstående også læses som et hint

--
vh
Thomas Jensen
http://pil.dk/nyhedsbreve/2001august.php

.::J::. (19-09-2001)
Kommentar
Fra : .::J::.


Dato : 19-09-01 20:58


"Malene Christiansen - 12move" <mach@wol.dk> wrote in message
news:XqKo7.16472$sk1.497407@news010.worldonline.dk...
> Hejsa
>
> Godt nok har vi sagt at vi lukker for surfcard, men det er jo ikke sket
> endnu. Vi har stadigvæk et lager, så man kan blive ved med at købe
surfcard
> på diverse Shell stationer indtil der ikke er flere.
>
> --
> Med venlig hilsen / Best Regards
> Malene Christiansen (Supervisor) / 12move
> Peter Bangs Vej 26, 2000 Frederiksberg, Denmark
> Tlf. (+45) 38 16 01 23 - Fax (+45) 38 16 01 25
>
>
> "Jan Pedersen" <janengelbrechtpedersen@mail.dk> wrote in message
> news:3ba27943$0$82123$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Efter at have kørt med de forudbetalte SurfCards (der giver en en
> > forudbetalt surftid på alt fra 100kr og op efter) i snart 1 år har
12Move
> > besluttet at lukke denne fine service...øv......Nu må jeg køre Nettid
mens
> > jeg venter på min boligforening beslutter sig til om vi skal have Telia
> > fastlinie (10MBit)......
> > Spørgsmål: Findes der flatrate løsninger til 56KFlex Modem ?
> >
> >
>
>


12move har stadig surfcards på lager. Men hvorfor ikke skifte til en normal
analog modemopkobling med regning, så slipper man for at smutte på Tanken?

J



Knud Gert Ellentoft (19-09-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 19-09-01 21:45

Wed, 19 Sep 2001 21:57:55 +0200, skrev ".::J::."
<MONKEYselskab@bigfoot.com>:

>12move har stadig surfcards på lager. Men hvorfor ikke skifte til en normal
>analog modemopkobling med regning, så slipper man for at smutte på Tanken?

Hvis man f.eks. har børn, som kun må surfe for f.eks. kr. 200,-
om måneden er det en nem måde at begrænse det på.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Peter Brodersen (19-09-2001)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 19-09-01 23:11

On Wed, 19 Sep 2001 22:44:52 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Hvis man f.eks. har børn, som kun må surfe for f.eks. kr. 200,-
>om måneden er det en nem måde at begrænse det på.

Jeg mener at de fleste udbydere tilbyder forbrugsbegrænsning eller
lignende saldo-kontrol. Såvidt, jeg kan se, gør Tiscali:
http://services.worldonline.dk/usage-control/

.... hvor det burde være muligt at lave sit eget loft.

Jeg mindes, at Telestyrelsen havde noget krav om udsvingskontrol, så
jeg vil tro, at andre udbydere har noget lignende.

(standard disclaimer applies)

--
- Peter Brodersen

Andreas Plesner Jaco~ (20-09-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 20-09-01 06:47

In article <1J8q7.1079$tm.23510@news000.worldonline.dk>, Peter Brodersen wrote:
>
> Jeg mindes, at Telestyrelsen havde noget krav om udsvingskontrol, så
> jeg vil tro, at andre udbydere har noget lignende.

Ja, det er et lovkrav til teleudbydere (og dermed også internetudbydere
med prefix)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Wharbat darbid yarbou sarbay?

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste