Lidt hjælp plz........
Fra : Thomas H

Dato : 14-09-01 21:46

........mit 3dfx 3000 som i forvejen var ved at miste grebet, er brændt af,
jeg sider og skriver det her på bundkortets standard grafik.
Jeg har en 500 mhz k6-2 og håber jeg kan får et grafik kort der kan blive en
forbedring af mit gamle 3dfx både med hensyn til 2d som til 3d + TV udgang.
Mit bundkort er et ASUS P5A-A ALI. med AGP-port
Jeg tager ind på falkoner allerede imorgen tidlig og køber et eller andet da
jeg er nød til at have et (træt af den her opløsning 100X50 eller hvad
fanden det er i) Er der nogen her på NG der kan råde mig til det bedste køb?

På forhånd mange tusind tak.

PS: Checker svar ud imorgen tidlig og håber på nogen gode forslag, ellers må
jeg bare købe hvad de nu engang synes er bedst (i butikken).

Mvh Thomas H