Forleden skulle jeg oprette en Internet opkobling for en ven. Han havde
fået en Orange CD med nøgle kode i det lokale supermarkedet og nu skulle
CD'en bare køres ind....
Det viste sig at koden ikke var rigtig. Efter 3 forsøg , to fra min vens CD
og et fra en tilsvarende CD jeg havde, blev installationen låst og et
service telefonnummer kom frem på skærmen.
Et opkald til nummeret (klokken var ca 20.) gav en computerstemme, der
oplyste at de havde travlt og jeg venligst skulle ringe senere. Inden jeg
nåede at lægge røret på var supporteren i røret - det er det de kalder lang
tid! OK en positiv smutter - men den flinke supporter kunne oplyse, at
service på koden kun kunne ekspederes i dagtimerne 8-16, selvom supporten
havde åbent til 24. Kort sagt jeg måtte ringe næste dag!
Hvor er det dog dårligt at koden på en uddelt Orange CD ikke passer til
CD'en og supporten heller ikke kan hjælpe.
Heldigvis havde jeg en CD til en anden Internet udbyder og der er min ven
kunde nu.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk