Orange :-(
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-09-01 14:54

Forleden skulle jeg oprette en Internet opkobling for en ven. Han havde
fået en Orange CD med nøgle kode i det lokale supermarkedet og nu skulle
CD'en bare køres ind....
Det viste sig at koden ikke var rigtig. Efter 3 forsøg , to fra min vens CD
og et fra en tilsvarende CD jeg havde, blev installationen låst og et
service telefonnummer kom frem på skærmen.
Et opkald til nummeret (klokken var ca 20.) gav en computerstemme, der
oplyste at de havde travlt og jeg venligst skulle ringe senere. Inden jeg
nåede at lægge røret på var supporteren i røret - det er det de kalder lang
tid! OK en positiv smutter - men den flinke supporter kunne oplyse, at
service på koden kun kunne ekspederes i dagtimerne 8-16, selvom supporten
havde åbent til 24. Kort sagt jeg måtte ringe næste dag!

Hvor er det dog dårligt at koden på en uddelt Orange CD ikke passer til
CD'en og supporten heller ikke kan hjælpe.

Heldigvis havde jeg en CD til en anden Internet udbyder og der er min ven
kunde nu.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Linde

Dato : 14-09-01 18:52

Var ude for præcis det samme, bortset fra at jeg skoddede cd´en uden at
ringe...hvis noget så simpelt som et gratisabonnement ikke virker, hvad kan
man så ikke forvente af andre problemer?

Mvh Linde

Fra : Gerner

Dato : 14-09-01 21:43

On Fri, 14 Sep 2001 19:51:47 +0200, "Linde" <katnap@forum.dk> wrote:

>Var ude for præcis det samme, bortset fra at jeg skoddede cd´en uden at
>ringe...hvis noget så simpelt som et gratisabonnement ikke virker, hvad kan
>man så ikke forvente af andre problemer?

At deres newsserver ikke indeholde særlig mange news. (til læsning
bagud)
At newsserveren har været i coma siden okt. 2000.
At de ikke har råd til at købe en større newsserver.
At de sletter nyhedgrupper for at få plads det det lille de har råd
til at have på serveren.