Andet multimedie
bentjuul 3670
*.pps filer
Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 13-09-01 14:41

Hej Ng.
Jeg har fået tilsendt nogle billeder (tror jeg) fra nogle venner i *.pps
format.

Hvad program skal det til for at kunne se disse???.Jeg har Paint Shop Pro
men den vil ikke vise dem.

--
Mvh Tommy & Helle

Fra : Per Christoffersen

Dato : 13-09-01 14:58

"Mit Navn Det Står Med ....." <tommyoghelle@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> format.
>
> Hvad program skal det til for at kunne se disse???.Jeg har Paint Shop Pro

Det er da vist et PowerPoint Slideshow.
Burde egentlig være selvkørende, ellers kan det åbnes med Powerpoint, eller
ses i PowerPoint Vieweren, som du finder et eller andet sted på
Microsoft.com.

/Per